Vorige week hierover contact gehad met Oostendorp. Ze zijn er bijna klaar mee. Dus nog heel even geduld svp. Zal in mei uitgeleverd worden is de verwachting.
Vandaag kwam de postmenselijk niet langs,dus uitleveren in mei is niet gehaald. T' moet wel een heel byzondere dvd worden gezien de productie tijd. Ook via buitenlandse verkoop punten zie je nog weinig exemplaren te koop.
Mischien krijgen we straks ook een certificaat voor geduldig wachten :-)
Hallo Tyros 5 bezitters, bij toeval zag ik net dat de de DVD in Duitsland te koop is. Ik denk dat we binnenkort toch wel wat in de brievenbus kunnen verwachten. Groetjes, Anneke
Ik zit nu al bijna 5 weken in Italië bij een temperatuur van 35 graden. Blijf nog zeker 3 weken hier en die laatste weken gaan ook snel voorbij. En als ik dan in juli thuis kom dan ligt dat CDtje vast en zeker bij mij in de brievenbus. Geduld is met dat prachtige warme zomerweer hier in Italie een schone zaak. Wat een verademing met Nederland. Onthaasten is hier het motto. Dus maak je niet druk die CD komt er echt wel(een keertje) aan.
Gezien de weinige vragen over de Tyros 5 hier op het forum lijkt het wel alsof iedereen geen vragen meer heeft . Wat denk je dan te vinden op de DvD wat je nog niet weet ?
als je iets niet weet, kun je er ook geen vraag over hebben, dus misschien staat er op de dvd wel iets over de tyros wat ik nog niet weet!? En als de dvd eenmaal uit is hebben we een heleboel nieuwe vragen! Jan
Ik hoop op de dvd ook nog registraties en midifiles te vinden. Daar ben ik gek op! Ik zie vaak youtubefilmpjes van tyros virtuozen en zou dat thuis wel stap voor stap na willen " pielen" Dan helpen dit soort bestandjes lekker mee. Ik snap dat anderen hun creativiteit niet te grabbel willen gooien. Maar voor types zoals ik, waarbij de muziek niet verder komt dan mijn koptelefoon is het heerlijk! Dus laat ons " dvd-freaks" lekker nieuwsgierig zijn naar wat ons te wachten staat! Jan
Ik ben 68 jaar en heb ( omdat ik toevallig wat euries extra had )mij een Tyros 5 aangeschaft ( nooit een Tyros gehad en hobby toetsenist )Ik had ook veel vragen en misschien voor anderen simpele vragen ( ook een gebruiks aanwijzing gelezen ) toch bij Toin gevraagd en altijd een goed en fijn antwoord gekregen en soms zelfs dezelfde dag! Sterker nog zelf op zijn aangeven hem mogen telefoneren ! Dus Toin blijven en je niet laten deprimeren !! Een FAN van Toin en zijn perfecte ondersteuning ! Gr Jean Louis