Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Dvd tyros 5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 10

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  11:45:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Wat een soap. goeie tijden, slechte tijden....
Het klinkt voor mij als: wel een schijfje, nog geen schijfje. Rustig wacht ik maar af.
Met een beetje fantasie horen jullie mij al spelen en zingen.....

Iedere dag kijk ik met een flinke glimlach naar dit item.
Als het geduld op is koop ik gewoon de Duits/Engelse versie.
Dat is het mooie aan ons landje, we zijn van vele markten en talen thuis.


Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina

Edwin.Westra
New Member

33 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  13:08:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Edwin.Westra  Reageer met citaat
Dat is waar Nederland inderdaad heel goed in is: van alles beloven, maar waarmaken ho maar... Ik ben er zo onderhand wel een beetje klaar mee.
Ga naar bovenaan de pagina

Wouter1972
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  13:44:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Conclusie van de inmiddels 7 bladzijden over de dvd: het komt eraan wanneer het eraan komt.....niet eerder en niet later. Als een dvd dit al aan reacties uitlokt dan verwacht ik speculaties over de (levertijd van de) Tyros6 het forum doet ontploffen ;-))
Ga naar bovenaan de pagina

Edwin.Westra
New Member

33 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  13:50:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Edwin.Westra  Reageer met citaat
Dan kan ik je met 1 antwoord uit de droom helpen: nee, want er komt geen Tyros6... althans niet in mijn huis.
Ga naar bovenaan de pagina

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  14:54:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Edwin,

Hier wil ik toch wel even zeer serieus op reageren.

De woorden "van alles beloven, maar waarmaken ho maar... "vind ik hier niet op zijn plaats.
Mijn ervaring is dat zowel de medewerkers van de firm. als ook Yamaha na komen wat ze beloven.

De dvd's die in het verleden zijn uitgegeven, zijn niet door de firm. Oostendorp gemaakt.
De dvd voor de Tyros 4, is in het Nederlands ingesproken door Michel Voncken, maar kwam uit Duitsland.

Aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant jammer dat er niet meer openheid van zaken gegeven wordt.
Ons rest niet meer dan geduldig afwachten en er vertrouwen in hebben dat er achter de schermen genoeg gedaan
wordt om het op te lossen.
Het punt is dat er een derde partij is. Welke het nu is, is niet bekent gemaakt. Ik heb wel mijn vermoeden.
maar dat terzijde.
Bij deze moedig ik de heren van de firma Oostendorp aan stug door te gaan, daar zij met kop en schouders boven de markt uitsteken aan gaande service en ondersteuning.




Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina

hendri
New Member

29 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  20:28:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Edwin,
Denk je echt dat we op die negatieve kreten van jou, waar we totaal niets mee kunnen, zitten te wachten?
Raar toch dat wanneer er negenennegentig van de honderd keer het uitstekend verloopt bij Oostendorp er altijd mensen zijn die er, zoals Edwin, de buik van vol hebben als er maar 1x iets vertraging op loopt.
Sorry Edwin, waar gewerkt wordt vallen soms spaanders, maar begrijp ik het goed dat jou dat nooit overkomt?
Sluit me verder helemaal bij het bovenstaande positieve schrijven van Micdo aan.

Groetjes Hendri.



Bewerkt door hendri op 18/08/2015 23:29:18
Ga naar bovenaan de pagina

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  20:49:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Als poster van de vraag wil ik stellen dat ik altijd en dat is 3 tyrossen later zeer tevreden ben over de service van de familie O, ik heb dat ook altijd zowel hier als op andere fora duidelijk laten horen.
Ik vind het dan ook zeer spijtig dat mijn simpele vraag uitmond in een enorm gekibbel waar muzikanten in de plaats van positief tot een oplossing proberen te komen tegen mekaar beginnen ***len en uit te maken als onkundig, te lui om handleidingen te lezen en nog een hoop onzin.
Het valt mij op dat een aantal mensen hun eigen zienswijze aan de anderen wil opdringen als zijnde de enige waarheid, laat ons ieder op onze eigen manier genieten van onze liefde voor muziek maken, met respect voor onze collega muzikanten.
Ik kom op voor de mensen die minder ervaring hebben, die mss aan hun eerste tyros toe zijn, die voor één of andere reden niet goed overweg kunnen met een handleiding.
Diegenen zoals ik die al vele jaren een tyros bespelen zijn mee gegroeid met het instrument en kunnen zich soms moeilijk voorstellen wat er op je af gedonderd komt als je voor de eerste al die blauwe lichtjes ziet knipperen.
Laat ons mekaar aub niet afkatten maar reageren door een positieve bijdrage te ventileren en zo niet zich te onthouden van commentaar.

Vriendelijk groeten,

Guy



Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m,
Ga naar bovenaan de pagina

Zofman
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 18/08/2015 :  23:48:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat zijn zeer verstandige woorden en sta daar volledig achter Guy
Jan

Borysthenes de Alaan was ook een taai ros
Ga naar bovenaan de pagina

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 19/08/2015 :  13:35:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Beste allemaal,


Iedereen die bij Oostendorp een Tyros 5 gekocht heeft, heeft enige tijd geleden een mail van ons ontvangen. We zitten komende november twee jaar ná de lancering van de Tyros 5 en wij kunnen zoals in de mail gecommuniceerd ons niet alleen verschuilen achter onze leverancier. Wij hadden er zelf in een eerder stadium al meer druk op moeten zetten om de vertraging niet zo ver te laten komen.

Het ongeduld van sommige forumleden is begrijpelijk en redelijk. De mensen die het ondanks dit voor onze medewerkers en onze zaak opnemen en hun vertrouwen naar ons ook binnen dit topic hebben uitgesproken zijn we zeer dankbaar.

Leerzaam is het ook voor ons zeer zeker, maar we willen en zullen onze klanten daarmee niet afschepen.


Met muzikale groeten,


Guido
Ga naar bovenaan de pagina

Zofman
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 19/08/2015 :  15:51:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank voor je reactie Guido!
Zou je om van het " gehakketak" op dit forum af te komen ons met enige regelmaat kunnen laten weten hoe het er voor staat?
Bijvoorbaat dank,
Jan

Borysthenes de Alaan was ook een taai ros
Ga naar bovenaan de pagina

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 20/08/2015 :  18:50:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Dag Jan,

Een volgend spoedig bericht van Oostendorp hierover moet gewoon concrete informatie bevatten over een snel te leveren DVD, geloof me dat we daarvoor achter de schermen alles voor in het werk stellen. In eerste instantie zal dit zijn via e-mail naar iedereen die een DVD van ons tegoed heeft.
Ik begrijp je punt hoor. Radiostilte betekent niet dat we er niet bezig zijn, integendeel ;-) .

Hartelijke groeten,

Guido
Ga naar bovenaan de pagina

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 26/09/2015 :  20:42:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Pssst Guido,
het is nog steeds erg stil.
Nog geen mailtje ontvangen.
Kun je ons al wat meer vertellen na ruim een maand verder te zijn.



Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina

BramvT
Junior Member

72 berichten

Geplaatst - 28/09/2015 :  12:09:44  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendri

Beste Edwin,
Denk je echt dat we op die negatieve kreten van jou, waar we totaal niets mee kunnen, zitten te wachten?
Raar toch dat wanneer er negenennegentig van de honderd keer het uitstekend verloopt bij Oostendorp er altijd mensen zijn die er, zoals Edwin, de buik van vol hebben als er maar 1x iets vertraging op loopt.

Sorry Edwin, waar gewerkt wordt vallen soms spaanders, maar begrijp ik het goed dat jou dat nooit overkomt?
Sluit me verder helemaal bij het bovenstaande positieve schrijven van Micdo aan.

Groetjes Hendri.


Ik sluit mij helemaal bij je aan....op een besloten FB forum over de Tyros had ik hem maanden geleden al geblokkeerd....bij mijn weten heeft hij niet eens een Tyros.

Tyros-4 (BE)
Ga naar bovenaan de pagina

Zofman
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 28/09/2015 :  12:16:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Bramvt,
Laten we nou niet weer op die tour gaan, laten we nou maar gewoon wachten op bericht van Oostendorp.
Jan

Heerlijk... Thai Rosbeef !!!
Ga naar bovenaan de pagina

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 03/10/2015 :  16:20:13  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Email adres gecorrigeerd

Beste allemaal,


In stilte (althans, tot nu in stilte) zijn wij momenteel bezig met het vertalen van een tweede DVD.

DVD 1 en DVD 2 met Nederlandse nasynchronisatie zullen als dubbel-DVD aangeboden gaan worden.
Iedereen die een DVD beloofd is, krijgt dus ook een dubbel-DVD toegestuurd.

Nu zit lang niet iedereen die een Tyros 5 bij Muziekcentrum Oostendorp aangeschaft heeft te wachten op wekelijkse of twee-wekelijke gedetailleerde informatie over hoe het er in het productieproces voor staat, maar sommigen stellen dat wel op prijs.

Diegenen die dat wel op prijs stellen, verzoeken wij daarover een mail te sturen naar klantenservice@oostendorp-muziek.nl Je e-mailadres wordt dan opgenomen in een mailinglijst over de DVD.


Hartelijke groeten,


Guido
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 10 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000