Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 multi pad stoppen in een registratie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

stefan
Junior Member

87 berichten

Geplaatst - 29/04/2015 :  18:51:22  Toon profiel  Bezoek de homepagina van stefan  Reageer met citaat
Je wil een registratiebank maken met verschillende registraties voor 1 song. Daarbij wil je multipads gebruiken.
In de 1ste reg zet je pad1 klaar om te starten met de begeleiding.
In registratie 2 komt daar pad3 bij en die blijven beiden doorgaan in reg3 en reg4.
Wanneer je naar reg 5 ga wil je dat pad3 stopt en enkel pad1 doorgaat.
Hoe krijg je dat voor mekaar ??
Want als ik in reg 5 enkel dus pad 1 klaar zet en dat zo opsla in reg5 dus, dan blijft pad3 ook doorgaan wanneer ik tijdens het spelen van reg4 naar reg5 ga. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

vlbrgt
Senior Member

581 berichten

Geplaatst - 29/04/2015 :  19:21:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van vlbrgt  Reageer met citaat
Stefan,

kijk eens naar volgend topic.
http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=5020
Kan een oplossing zijn maar vergt wel een aanpassing van de MP.

Mvg
Etienne


Life is like a piano.
The white keys represent happiness, and the black show sadness.
But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.

Bewerkt door vlbrgt op 29/04/2015 19:21:30
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1613 berichten

Geplaatst - 29/04/2015 :  20:25:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Het simpelste is zoals Frans in het topic schreef;

het volume van de multipad op 0 zetten en dan opslaan in een registratie.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Ga naar bovenaan de pagina

stefan
Junior Member

87 berichten

Geplaatst - 29/04/2015 :  22:21:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van stefan  Reageer met citaat
Volume op nul zetten, maar zo sluit ik gans mp af vind het een beetje raar de style kan je perfect aan en uit zetten via regs ze konden dit toch ook bij mp sektie doen.
Ga naar bovenaan de pagina

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 01/05/2015 :  00:25:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Volume op 0 zetten vind ik persoonlijk geen mooie methode omdat het geluid van de multipad meteen stopt op het moment dat je van registratie wisselt. En dat doe je vaak al een paar tellen eerder. Je wilt echter graag dat multipad netjes op de juiste tel van de maat stopt.

De manier waarop ik een multipad stop in een registratie:
- Maak een nieuwe multipad via de multipad editor. Zet in alle multipads (1, 2, 3 en 4) één noot met volume 0. Repeat status van elke multipad op OFF zetten.
- Sla de multipad op.
- In de registratiestap waar je de multipad wilt stoppen laad je de "lege" multipad en zet je de gewenste multipad (1,2,3 en/of 4) op sync start. Sla dit in de registratie op.

Op deze manier stopt de multipad niet direct na het oproepen van de registratiestap, maar pas wanneer je een akkoord aanslaat (sync start van een lege multipad).


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros trainingsmogelijkheden: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Bewerkt door robbiedoes op 03/05/2015 18:49:00
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000