zoals ik in een ander draadje over het Vintagepack al geschreven had....heb ik nu contact gehad met de mijnheer van het Yamaha service centrum in Lelystad.
Hij vroeg mij het registratienummer op te sturen per email (ik heb de originele rekening van Oostendorp uit 2012 gescand en meegezonden)......ik weet natuurlijk niet of de vorige eigenaar al eens gebruik heeft gemaakt van de mogelijkheid om 1x gratis het pack te *repareren* op de T4...dan zou ik natuurlijk pech hebben.....maar dat hoor ik vanzelf.
Maar NU de vraag : ik wil erg graag dat het Fairground organ pack (van TTT sounds) blijft werken....die 4 UVN's staan op de geheugenkaart op de volgende plaatsen :
73, 93, 112 en 121.
Toen ik mijn T4-BE vorig jaar oktober kocht van de vorige eigenaar en ik (zoals op de T3) via Voice Creator, Individual Load en dan een UVN selecteerde....kon ik die NIET op 1 van de 128 plaatsen zetten van de 1gb geheugendimm ! (ik kwam er gewoon niet in, in die geheugenkaart...wat een originele Yamaha is)
Zou leuk zijn als ik het Servicecentrum het Vintagepack weer werkend laat maken (gratis), maar als ik dan daarna geen extra UVN's meer kan plaatsen op die geheugenkaart....zou dat natuurlijk zonde zijn.
Die mijnheer van het Servicecentrum kon mij dat ook niet vertellen en zei dat ik de vraag maar eens op het forum moest stellen...bij deze dus.
Je kunt na het installeren van het Vintage Keys Pack gewoon andere Packs en/of UVN- klanken laden en wissen. Alleen het Vintage Keys Pack niet wissen van de Expansion Module en uit de Library(Edit). De Expansion Module ook niet meer formatteren!
Je kunt na het installeren van het Vintage Keys Pack gewoon andere Packs en/of UVN- klanken laden en wissen. Alleen het Vintage Keys Pack niet wissen van de Expansion Module en uit de Library(Edit). De Expansion Module ook niet meer formatteren!
Groet, Ruud
Oke Ruud, zodra ik het Vintage pack weer werkend op de T4 heb....zal ik mij hier weer melden... voor als het niet wil lukken. (dank)