Als ik zelf tekst heb geladen (txt) om mee te kunnen zingen springt de tekst weer naar pagina 1 als ik van registratie verander. Is hier een oplossing voor of doe ik iets niet goed.
Of juist de tekstfile alleen in de eerste registratie opslaan en de volgende registraties het vinkje bij text weghalen voordat je ze opslaat. Doorbladeren dan met Tab-knoppen of voetschakelaar. Soms wil je van registratie wisselen voor het einde van de tekstpagina en op deze manier heb je alle vrijheid.
Of juist de tekstfile alleen in de eerste registratie opslaan en de volgende registraties het vinkje bij text weghalen voordat je ze opslaat. Doorbladeren dan met Tab-knoppen of voetschakelaar. Soms wil je van registratie wisselen voor het einde van de tekstpagina en op deze manier heb je alle vrijheid.
Groet, Ruud
Bedankt voor het aanvullen Ruud, was ik even vergeten te vermelden ik dacht laat het me nou weer niet te moeilijk maken....
Blij dat Theo weer verder kan met z'n speeltje
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Dank zij jullie forum heb ik al heel wat opgestoken ivm Tyros. Nu ook dat ik las dat je teksten kunt koppelen aan registraties, én dat het mij gelukt is, doet terug een wereld open gaan. Mijn zanger gitarist kan nu bijna automatisch de tekst met de akkoorden aflezen van het aangesloten extra scherm terwijl ik via registraties mijn ding doe. Dank voor de tip! Nu nog een vraagje: mijn Tyros verbind ik via een te korte VGA-kabel aan het 'extra' scherm, weet iemand of het te doen is om zelf de kabel te verlengen, en/of hoeveel draden er in deze kabel zitten? Eddy Cafmeyer