Auteur |
Onderwerp |
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 31/07/2015 : 06:46:33
|
Goedemorgen Ik heb weer eens een vraagje, kan je yamaha repertoire ook op,je mfc10 zetten,? Ik denk j zelf van niet, maar je weet maar nooit! Vraag 2 ben nog steeds met de boxen bezig, t,wordt waarschijnlijk toch yamaha hs 7 Alleen zegt men weer voor dat geld heb je ook betere boxen.wat is wijsheid? Grtz ryta |
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 31/07/2015 : 09:53:04
|
Hoi Rita, Mfc10 is een Midi device in reportoire Finder kom ik geen Midi instellingen tegen. Je geeft dus zelf al het antwoord.
Aan gaande boxen, ga af op wat je zelf mooi vindt. Eenzijdig altijd betere oplossingen. Maar wat is beter. De beste boxen kunnen voor jouw oren niet goed klinken. Het blijft grotendeels een kwestie van smaak.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 31/07/2015 : 16:00:26
|
Ok, bedankt voor reactie, mss zijn er forrumleden met de yamaha hs 7 boxen, die mij hun ervaring Aan mij willen mededelen over de boxen, zie hun reactie graag, grtz ryta |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 31/07/2015 : 17:05:06
|
Ik heb heel goede ervaringen met de HS5, HS8 en HS7. Voor de HS5 is de subwoofer HS8S wel nodig voor het diepere lage geluid. De beide andere sets hoeven niet persé met subwoofer.
Maarten heeft de HS7 set en heeft er al eens eerder iets over geschreven. Even HS7 intoetsen in de zoekfunctie, rechtsboven.
Groet, Ruud |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 31/07/2015 : 18:04:22
|
Dank je wel Ruud ga ik doen, bedankt voor de tip grtz ryta |
|
|
|