Auteur |
Onderwerp |
|
mr. M.W.
Average Member
154 berichten |
Geplaatst - 04/08/2015 : 17:06:32
|
Hallo,
Is het mogelijk om via step recording de Registration Memory in de sequenser in te voeren, of kan dit alleen maar via real time recording ? Het lukt mij wel om fill ins en endings e.d. via step recording in de sequenser te programeren, maar de Registration Memory lukt mij niet.
Alvast bedankt.
groet,
Mario
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 04/08/2015 : 17:57:59
|
Hallo Mario,
Nee dat is niet mogelijk behalve voor keyboard voice instellingen.
Wat voor registraties wil je maken?
Je kan wel de keyboard voice instellingen op een bepaalde positie laten veranderen.
Ga in song creator naar Tab Channel, 5 Setup Ga met Song (position) FF vooruit en met REW terug in de song naar een bepaalde positie waar je de keyboard voice instelling wil veranderen. Kies je registartie en Druk op Execute. Herhaal dit naar wens.
De keyboard voice instellingen in een song worden opgeslagen in Song Creator, Tab SYS/EX. Heb je een ongewenste keyboard voice instelling gemaakt en wil je deze wissen. Zoek dan de juiste locatie en wis de in SYS/EX de Meta met ~46 aan het eind.
Groeten, Wim |
Bewerkt door tyro op 04/08/2015 20:18:14 |
|
|
mr. M.W.
Average Member
154 berichten |
Geplaatst - 05/08/2015 : 00:20:22
|
Hoi Wim,
Dank voor je bericht. Jammer. Misschien een idee voor de Tyros 6.
Groet,
Mario |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 05/08/2015 : 07:12:11
|
Hoi Mario,
Wat zou je in die regesratie willen opslaan?
De song is al geladen. Style kan in een song worden opgeslagen. En zo nog veel meer
Groeten, Wim |
|
|
mr. M.W.
Average Member
154 berichten |
Geplaatst - 05/08/2015 : 13:24:23
|
Hoi Wim,
Ja je hebt gelijk, maar omdat ik nog niet zo bekend met met de Tyros 5 leek het mij wat sneller via Reg.Mem.
Groet,
mario |
|
|
|
Onderwerp |
|