Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Vechthoekje
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  11:12:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi allemaal,
Net zoals "mijn" grapje-string speciaal bedoeld was voor wat vrolijkheid, open ik deze string voor mensen die graag een beetje bekvechten en standpunten verdedigen. Ik weet het, het zou niet nodig moeten zijn, maar we houden dan de serieuze topics wel een beetje vrij van dit gekibbel waar niemand iets aan heeft. Dus jongens, leef je uit op deze string!!

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  11:36:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Ik zal maar eens de eerste zijn.

He, Heiko, heb je niets beter te doen. Ga muziekmaken. Ga spelen met TYROS2 en vervuil dit forum niet met deze onzin.

m.vr.gr.
Jan Bruijn
Ga naar bovenaan de pagina

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  11:59:05  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Sorry Heiko dit gaat zelfs mij te ver.......
Geintje is erg leuk maar dit is meer iets van sensatiezoeken.

Greetz Barry

n/a
deleted

158 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  12:15:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Helemaal mee eens, er is al gebekvecht genoeg via de Media iedere avond maar weer. Dit forum is voor een serieuze Hobby. (Keyboard)

Mvgr. Cees

T-Rossie
Moderator

3294 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  12:19:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Helemaal met Jan eens !

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  12:23:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Reactie 1: Ja, ik heb wat beters te doen, daarom wil ik ook geen negatieve bulldinges lezen.Vervuilen? Ik probeer het forum een beetje aan te vegen, en de rotzooi naar een hoekje te drijven...Makkelijker voor meneer admin om de boel op te ruimen

Reactie 2: Nee, ik zoek geen sensatie, ik wil alleen de boel een beetje vriendelijk houden, vandaar.

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 18/09/2006 :  13:13:33  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Tevens lijkt t me onzin om een topic te openen voor discussies, de desbetreffende discussie zoals t midigebruik horen bij t topic thuis waar erover wordt geschreven, wil je elke oplaaiende discussie doorverwijzen naar dit topic dan? beetje onhandig, en heb ook nog niet meegemaakt buiten die midi om dan dat er echt meningsverschillen waren.

maar zoals je wil, Heiko je bent een sukkel whahahaha.
zo heb je toch een beetje bekvechten in je topic, ook al meende ik t niet.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000