hallo tyros2 liefhebbers ik heb een vraagje wie kan mij helpen aan midi file,s van de gebroeders brouwer ik ben op zoek naar midi files gespeelt met trompet.of waar ik ze kan bestellen wie weet wat voor mij,alvast bedankt
dit is de enige die ik heb kunnen vinden voor je, deze moet je helaas wel kopen, dit geintje kost maarliefst 11 euri, demo te beluisteren op onderste link.(demo is gratis te downen) Is trouwens wel uigemixed op tyros2.
ik bedoel deze van brouwers hij staat hier als demomp3 op de site van http://www.jandraijer.nl/misschien zou iemand deze voor mij in kunnen spelen op de tyros en opslaan als midi file zou er heel blij mee zijn
Dan kan ik je maar 1 tip geven, stuur een e-mailtje naar entertainer van dit forum, dat is de man achter de site die jij noemde, misschien wil hij jou verder helpen.
Beste Jan Ik heb een poging gedaan om een midifile van het door jou gezochte nummer van mijn website www.jandraijer.nl van de Gebr Brouwer te maken. Stuur mij nog even je E_mail adres en ik stuur hem je op.