Dag vrienden, vanavond heb ik de nieuwe .INS file klaargezet. deze bevat net als de Cubase versie alle expansion pack t/m dec 2015. tevens zijn alle fouten uit de vorige versie verwijderd.
Omdat het in het verleden fout ging met de extensie ".INS" heb ik nu het bestand als .TXT opgeslagen en kun je hem zelf hernoemen naar "*.INS"
je vindt hem op www.studio2create.nl --------------------------------------------------------------- Voor de gene die niet weten waar een ins file of wel instrument definitie file voor dient.
Dit bestand wordt gebruikt in bijvoorbeeld Sonar van het bedrijf Cakewalk. Middels di bestand kan men eenvoudig de juiste voice uitkiezen. Hiertoe hoeven geen berekeningen meer uitgevoerd te worden. simpel zoeken en selecteren.
daarna hoor je de juiste klank uit de Tyros komen voor het gekozen midi kanaal / track.
Dag Michel, Dankjewel voor deze file, men dunkt dat je daar wel wat werk aan gehad hebt. Felicitaties voor je website, prima gemaakt. Ik slaagde er niet in om te downloaden, de link opent het txt.document, heb het dan maar gekopieerd en in blanco .txt-bestand geplakt, is gelukt. VrGr. eddy
Bedankt eddy voor de tip. Was mij zelf nog niet opgevallen. Het op zetten van een system om zowel sonar als cubase files te maken was een flinke kluif. Nu is het een kwestie van bij houden. Ook heb ik voor nwe packs screendumps nodig omdat de packlist niet erg betrouwbaar is.