Auteur |
Onderwerp |
|
hendri
New Member
29 berichten |
Geplaatst - 16/12/2015 : 20:45:02
|
Bij deze wil ik Henk Oostendorp en al zijn medewerk(st)ers hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en vooral gezond nieuwjaar toewensen. Als klant wil ik bij deze graag mijn grote waardering uitspreken voor de uitstekende wijze waarop Henk en al zijn medewerkers zich voor al hun klanten inzetten. De service van Henk Oostendorp is in een woord uitstekend te noemen. Het is dus niet verwonderlijk dat veel klanten van heinde en ver naar deze fantastische muziekwinkel in Wezep komen om daar hun aankopen te doen.
Tevens wens ik alle forumleden, die ook dit jaar enorm veel positieve bijdragen geleverd hebben aan het Tyros 5 forum, ook hele fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2016.
Groetjes
Hendri.
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 17/12/2015 : 00:49:42
|
Sluit mij daar graag bij aan.
Groet, niek |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 17/12/2015 : 09:34:14
|
Ook ik sluit mij hier graag bij aan, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Muzikale Groet Henk |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 17/12/2015 : 15:57:17
|
Bedankt voor jullie gelukwensen en complimenten, dat vind ik erg attent. Alle eer komt toe aan mijn medewerkers die dit jaar héél hard hebben gewerkt om alles draaiende te houden en onze klantrelaties zoveel mogelijk tevreden te stellen.
Van onze kant wil ik iedere relatie van Muziekcentrum Oostendorp hartelijk bedanken voor de klandizie en steun. Zonder jullie hebben wij geen bestaansrecht. En in het bijzonder wil ik alle actieve forumleden bedanken voor hun positieve en opbouwende inzet.
Vanuit een sfeervolle winkel wens ik jullie, ook namens al mijn medewerkers, fijne feestdagen toe. Natuurlijk ook een muzikaal, maar in het bijzonder een gezond en gelukkig 2016.
PS: ik hoop velen van jullie te begroeten bij ons kerstconcert volgende week. Het is nu alweer een succes, alle 500 plaatsen zijn intussen bezet. Toch elk jaar weer spannend wie er de reis voor over heeft.
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
giddy-up-go
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 17/12/2015 : 17:41:33
|
Hendri , Bij deze woorden sluit ik mij graag bij aan Afz Giddy-up-go
|
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 18/12/2015 : 05:33:45
|
Henri, dat heb je mooi verwoord. Ik sluit mij daarbij aan.
gr. Michel
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
n/a
deleted
24 berichten |
Geplaatst - 24/12/2015 : 01:11:54
|
Hallo beste mensen, Ik kan ook niet anders dan mij hierbij aansluiten. Ik heb de uitstekende service rond de storing in mijn Tyros 5 ondervonden. Hiervoor mijn grote dank. Allemaal de allerbeste wensen voor 2016. Groetjes, Anneke |
|
|
|
Onderwerp |
|