hallo muziek vrienden ik heb een yamaha orgel gekregen van het type HE8 serie omdat ik terug verlangde naar het echte orgel spelen 2 klavieren en voetbasen nu was de vraag ,is het mogelijk om de tyros 2 via midi te verbinden met de yamama orgel HE8 zodat ik de orgel geluiden van de tyros kan gebruiken via het klavier van het orgel ! en natuurlijk hoe doe je dat heb geen handleiding van de twee en zo ben ik ook weer niet zo handig in al die electronica wie helpt mij in de goede richting indien dit mogelijk is grt
ik heb de tyros midi b out verbondenmet de yamaha orgel midi in het is de bedoeling dat ik op het orgel kan spelen met de mogelijkheden van de tyros maar dit lukt voor geen meter
Als je van de Tyros de Left+Right parts wil aansturen met je orgel moet je de midi out van je orgel aansluiten op de midi in B van je Tyros Op Midi in A als je een song wil aan sturen
Bijv. Receive, Port 2, CH1, Keyboard Voor alle left en right parts met of zonder split net alsof je de Tyros zelf zou bespelen.
CC en PC op OFF en/of bij Tab System : 3 message SW : Sys/ex receive op OFF als je niet wil dat het orgel de geluiden en instellingen van de Tyros veranderd.
Als je van de Tyros de Left+Right parts wil aansturen met je orgel moet je de midi out van je orgel aansluiten op de midi in B van je Tyros Op Midi in A als je een song wil aan sturen
Bijv. Receive, Port 2, CH1, Keyboard Voor alle left en right parts met of zonder split net alsof je de Tyros zelf zou bespelen.
CC en PC op OFF en/of bij Tab System : 3 message SW : Sys/ex receive op OFF als je niet wil dat het orgel de geluiden en instellingen van de Tyros veranderd.