Auteur |
Onderwerp |
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 02/01/2016 : 17:22:44
|
Ik heb een probleem met de afspeel snelheid van You-tube bestanden op mn PC , Op mn Pc lopen de filmpjes te snel , dus de afspeelsnelheid is te hoog , alle stemmen zijn een fractie vervormd en meespelen met bijv een nummer is totaal niet mogelijk alleen als ik mn Pitch wiel bijvoorbeeld een kwart omhoog draai ?? Ik heb al div dingen gezocht op Google, maar er is niks over te vinden ?? Als ik de zelfde song op mn I-pad afspeel en op mn PC is het verschil enorm ??
Gr,Arno
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 02/01/2016 : 19:12:28
|
Arno,
Als een youtube filmpje speelt, klik dan eens onderaan rechts in het youtube scherm op instellingen (icoon lijkt op een tandwieltje). Hier kan je de snelheid aanpassen. Dit zou op 'Normaal' moeten staan, maar je kan hier ook ander waarden instellen. Misschien is dat je probleem ?
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
Bewerkt door vlbrgt op 02/01/2016 19:12:51 |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 02/01/2016 : 20:31:11
|
Het staat uiteraard op "Normaal" . daroom is het zo vreemd ,
Gr, Arno
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 07/01/2016 : 17:46:11
|
Niet alleen You Tube is te hoog (snel) , ook mijn opnames zijn op die manier niet goed ?? Als ik het zelfde filmpje of muziek nummer op mn I-pad afspeel en vervolgens via mn Pc da scheelt het bijna een volle toonhoogte !?
Ik heb op internet gezocht , maar dit schijnt dus heel weinig voor te komen ??
hier een opname , als het goed is zou het zuiver in C mee te spelen zijn !?
https://soundcloud.com/arno-van-denderen/test-opname-pc-tune-c
Zoals je hoort is het tempo veel te traag , en echt vals ??
Gr, Arno
Bewerkt door Soneg op 07/01/2016 17:49:57 |
|
|
|
Onderwerp |
|