| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 22/09/2006 : 12:22:39
|
My way - Pop-flamengo (Gypsypop)Tempo standaard You've got your troubles - BubblegumPop Oh, oh, Den Haag - Calypso na elk couplet+refrein moduleren (beetje gek, maar erg leuk om te doen!) Hotel California - Pop-flamengo (Gypsypop) Teeny weeny yellow.polkadot bikini - Lambada (Zit in het pakket) (Speel je in G, dan als intro 1 maat D-acc, 1 maat G-acc (3X)) |
Bewerkt door Heiko op 23/09/2006 23:50:15 |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten |
Geplaatst - 22/09/2006 : 13:16:50
|
| hallo Heiko,my way,klinkt geweldig,dan moet je nog multipad:flamenco gtr en voor left hand de castagnettes rbij nemen ;subliem!!ROMANTIKO |
 |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten |
Geplaatst - 22/09/2006 : 13:57:13
|
| hoi,ik vind dit een heel leerzaam onderwerp wat betreft styletips,want hoevaak wordt de vraag niet gesteld bij vb demonstraties;hei met welke styl speel je dit of dat en welke instrumenten gebruik je??ja ik vind OTS wel interessant,maar je eigen creaties zijn soms nog veel beter!!hier eentje van mij: het liedje :3e man:style:FRENCH JAZZ tempo:145 en een lekkere oude banjo in harmonie,ev multipad rumba,proberen maar!Hopenlijk komen er nog veel meer tips?ROMANTIKO BELGIE |
 |
|
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 22/09/2006 : 15:53:19
|
He Heiko
My way speel ik gewoonlijk met de Epic Ballad style Tempo 75. Intro II - Main A - Main A - Main C - Main A - Main C - Ending III Klinkt dan als Frank Sinatra zijn uitvoering.
Muzikale groeten Johnny |
Bewerkt door Johntel op 22/09/2006 15:54:41 |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 22/09/2006 : 19:32:11
|
Hallo,
Kijk eens op mijn site voor styletips. Ik geef toe dat ik de link niet heel erg handig heb geplaats. Zal eens kijken om hem opvallender te maken. Maar er staan héél wat styletips op. Ga in het menu naar songs en styles. onderaan op die pagina zie je dan staan: Styleadvies. Het is gewoon een xls-file (excel) Klik op macro's toestaan en volg dan de aanwijzingen op de eerste pagina. Je kunt 'm ook opslaan op je harde schijf. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|