Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Even voorstellen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Dibbus
Starting Member

1 bericht

Geplaatst - 19/04/2016 :  10:48:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Yamaha (Tyros) liefhebbers!

Bij deze stel ik mij even voor.

Met veel plezier speel ik dagelijks op mijn Tyros 2 die ik pakweg 8 jaar geleden nieuw heb gekocht. O ja met veel bewondering naar de T3, 4 en 5 gekeken en geluisterd. En natuurlijk ook vele demo's bezocht en de jaarlijkse happening in december bij Oostendorp.

Naast de Tyros bespeel ik een Roland Fantom XR module met de beroemde Jon Lord Hammondkaart er in en software bv van Native Instruments.
Dit alles via een Roland PCR 800 en een midibaspedaal. Inderdaad een orgelopstelling. De mogelijkheden zijn echt eindeloos!

Mijn muzikale voorkeur is allround. Alles wat met orgels te maken heeft zowel klassiek, theater als Hammond maar geniet ook van de vele Evergreens die ik dan via een Music Finder speel.

Ik hoop tzt een T5 aan te kunnen schaffen als opvolger maar dat zal pas lukken als de T6 (ahum...) arriveert. Kwestie van centjes.

O ja ik woon in Leusden en mijn 2e hobby is opa zijn...

Tot ziens maar weer.


Muzikale groeten van

Dibbus

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 19/04/2016 :  13:21:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom op het forum.

Grt.
Frans
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000