Ziet er spectaculair uit. Alleen weinig knoppen! Zal dus wel meer richting Orgel gaan. Jammer dat de filmpjes alleen willen streamen en uit Japan moeten komen. Ze lopen niet echt vloeiend. 'k Ga 't morgen ochtend nog eens proberen.
Als je de tijd neemt om de filmpjes te bekijken dan zie je dat het touch display enorm uitgebreid is (gelijk aan de T2 ongeveer) Maar deze Electone's komen helaas niet naar Europa.
Na de filmpjes allemaal zonder al te veel stotters gezien te hebben is 't me nog duidelijker. 't Gaat meer richting de Electone serie dan de Tyros2. Het ding heeft geen styles maar slechts ritmes, 't display ziet er hip uit, maar is beperkter dan die van de T2. Maar de D-Deck ziet er wel erg hip uit. Dat dan weer wel.
De D-Deck is een orgel gebouwd voor de Japanse markt. Dus met veel Japanse muziek. Het zou in Europa niet aanslaan, dus het orgel gaat hoogstwaarschijnlijk niet gevoerd worden in Europa. Misschien in de toekomst een 'Double Deck Tyros 2'
Ik kijk met veel belangstelling naar de tyros zes, "ik sla er maar een paar over" er zijn al zoveel bezitters van een Tyros dat het eigenlijk niet zo byzonder meer is.