Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Forum bestaat 1 jaar
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  10:04:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Sinds gisteren bestaat het forum nu één jaar. Het afgelopen jaar is vrij heftig geweest voor mij, maar ik ben blij met het resultaat tot nog toe.

Veel mensen hebben baat gehad bij de hulpvaardigheid van de actievere leden. Deze wil ik dan ook nogmaals bedanken voor de geboden hulp.

Ook wil ik iedereen bedanken die zich 100% voor onze zaak inzet. Naast mijn medewerkers bedoel ik ook vele van mijn klanten die onze hulp en service blijven complimenteren. Na alle moeite die we gedaan hebben, is dat leuk om te horen. Ook Yamaha Benelux bedankt voor alle positieve ondersteuning en hulp.

Ik hoop dat het forum ook het komende jaar actief blijft. Er is natuurlijk steeds minder 'nieuws' te vertellen over de Tyros 2 op de rest van deze website, maar het forum blijft actief. Ik zal trachten in de toekomst meer leden actief te maken, want de verhouding leden/posters is nog beneden peil. Binnenkort zal ik hier meer tijd voor vrijmaken.

De Tyros 2 is in één jaar tijd een succes geworden in alle opzichten. Samenvattend: De eindgebruikers zijn tevreden, wij zijn tevreden en Yamaha is tevreden. Er is voor de meesten nog veel te ontdekken op de Tyros 2. Ikzelf ervaar de Tyros 2 als een bron van inspiratie en creativiteit. Iedereen die de keuze heeft gemaakt voor de Tyros 2 zal dezelfde ervaring hebben.

MVG, Henk Oostendorp

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  10:33:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Gefeliciteerd Henk !
Wij boffen met zo'n aktieve dealer als Oostendorp die zich zo inspant voor zijn (toekomstige?) klanten.
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  11:19:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Natuurlijk ook mijn felicitaties Henk.

Het opzetten van dit forum, was een belangrijke stap in het bestaan van de Tyros2.
Gezien het aantal vragen die hier gesteld worden en de hoeveelheid mail die ik dagelijks te verwerken krijg, is het mij duidelijk geworden dat veel mensen ondersteuning nodig hebben. Ook met de randverschijnselen van zo'n uitgebreid keyboard. (computer e.d.)
Het is dan ook fijn voor hen een plaats te hebben op het net waar zij met hun vragen naar toe kunnen.
Een hoop geld uitgeven voor een keyboard is een hele stap, maar als je dan met de bediening blijft steken, wordt het een domper.
Op deze manier kunnen we hoop ik blije gezichten houden.
Hoewel, ik denk dat naarmate de kennis van het keyboard groeit, het bezoek aan het forum daalt.
Maar we gaan vrolijk met z'n allen het tweede jaar in.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  13:27:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey Henk,

Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van het forum !!!

Groetjes,

Daniel,

Typhoon
Junior Member

70 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  14:51:22  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Typhoon  Reageer met citaat
Henk en alle medewerkers

Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van dit uitstekende forum.

Typhoon

Play with your hart,
and it feels good.

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  16:21:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Als ik zie wat De firma Oostendorp al allemaal bereikt heeft, dan ook vooral klantgericht, service, updates enz...
Dan zou IK als Belg zijnde een feestje organiseren voor Henk en zijn team
Dit moet echt niet veel zijn !
Gewoon een bijeenkomst houden met de klanten die bij Henk een T-2 hebben gekocht !
vb.Hapje, drankje enz...
Dit gewoon als erkentelijkheid voor zijn ontzettende goede inzet naar zijn ( haar ) klanten toe ...
Ok , ik spreek als Belg, ik weet natuurlijk niet als daar bij jullie daar de behoefte aan is
In ieder geval, ik geef maar een hint
groeten en succes verder met het forum
sis

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  17:14:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Henk en team,

Van harte proficiat met het behalen van dit heugelijke feit.
Ondanks alle drukte zijn jullie service blijven verlenen, en dat is toch wel een dikke pluim waard. Ik hoop dat we met z'n allen het forum op een plezierige manier levend kunnen houden want het is voor een ieder die met z'n T2 aan de slag gaat een fantastisch vraagbaak!

Succes, en op naar de volgende verjaardag.

Groet, Player.

ruudje
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  19:26:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Oostendorpies gefeliciteerd op naar het 2e jaar!!!

groeten ruudje

tyros2
Senior Member

813 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  19:39:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook de felicitatie's van mijn kant
aan Henk en zijn gehele Team !!!!
De Firma waar Service en Klantvriendelijkheid
hoog in het vaandel staat.

MVG
Henk Bosch.

Soneg
Advanced Member

1660 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  19:44:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Proficiat en bedankt voor dit mooi's

Soryt

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  20:39:39  Toon profiel  Reageer met citaat
hey henk
gefeliciteerd met het forum. hopelijk blijft het heel lang bestaan. :P:D

groetjes
Rosita

Erwin B
Junior Member

52 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  20:44:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Mensen in Wezep,
Bedankt voor het mogelijk maken van dit forum.

Groente

Erwin

amateur
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  21:48:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Oostendorp team,

Hartelijk bedankt voor 1 jaar forum, één van de vele geweldige service-activiteiten! Ga alsjeblieft zo door!

Groeten uit Enschede,

Ton

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 02/10/2006 :  23:34:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Henk & Jan natuurlijk van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat en het forum.
Ik heb er al heel veel van op gestoken ik moet dan ook bekennen zonder het forum waren er veel dingen nog steeds niet ontdekt door mij met mijn 68 jaar zijn de nieuwe technieken mij niet geheel duidelijk het gaat tegenwoordig razendsnel maar door vele leden van het forum ben ik al behoorlijk door gedrongen in de mogelijk heden van de Tyros.
En zeker The Player Frans met zijn prachtige uitleg met voorbeelden ik print ze allemaal uit ook de vragen en antwoorden van de andere woorden keurig in een map opgeborgen er ontstaat al een aardig nergens te verkrijgen documentatie.
Daarom wil ik gelijk via deze weg alle mensen die vrij blijvend vragen beantwoorden op dit prachtige forum van harte bedanken.
van uit Rijswijk. Nogmaals bedankt.Gerard vd Burch

GJ vd B

entertainer
Junior Member

71 berichten

Geplaatst - 03/10/2006 :  00:06:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Firma Oostendorp:
Het nummer Toppertje heeft lang op Nr1 in de top 40 gestaan, maar jullie staan voor mij al jaren als ,, TOPPERTJE" op de eerste plaats en zullen dat nog lang blijven.
Mvrgr. The Entertainer Apeldoorn

JWD

Johntel
Average Member

265 berichten

Geplaatst - 03/10/2006 :  14:14:45  Toon profiel  Reageer met citaat
He Henk

Gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van dit geweldige forum.

Muzikale groeten
Johnny
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000