Auteur |
Onderwerp |
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 13/11/2016 : 13:21:45
|
Hallo allemaal,
Ben al even bezig om multipads te combineren in één preset bv op 1, 2 en 3 FunkyGtr en op nr 4 Conga&Bongo. Ik krijg deze combi niet gesaved. Weet iemand raad?
grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 13/11/2016 : 20:44:04
|
Hoi Heiko, misschien heb je hier iets aan: (bij mij werkt alleszins op de beschreven wijze)
Behalve het zelf maken (opnemen) van multipads via de “multipad creator” is het tevens mogelijk om multipads van bestaande multipadbanken naar een andere nieuwe blanco bank te kopiëren. Zo kan men dus de gewenste multipads van verscheidene banken in één bank samenvoegen. (maximaal 4 multipads per bank)
Beknopte Handleiding :
1-druk knop [CREATOR] > [MULTIPAD CREATOR]
2-druk knop “C” [NEW BANK]
3-druk knop “I” [SAVE] (save de bank zonder er iets aan te wijzigen) ; navigeer naar de gewenste locatie (kan op “User” of HDD of USB gesaved worden)
4-druk op knop “6 down” [SAVE]
5-wijzig eventueel de naam (bvb. Multipad NEW of Sjabloon) en druk op knop”8 up” [OK]; (“down” is de onderste rij knoppen, “up” is de bovenste rij)
6-druk 2 X op op knop [EXIT] (vierkante knop rechtsonderaan het scherm);
7- in het hoofdscherm via knop “E” [Multipad] : laad de MPbank met de gewenste MP(‘s);
8-druk op knop “7 down” [EDIT]; (in het juiste menu ! eventueel overschakelen menu1 of menu 2 met knop “8 down”)
9-druk op knop “3 down” [COPY] en selecteer de gewenste MP(‘s) druk op knop “7 down” [OK];
10-druk op knop [EXIT] (vierkante knop rechtsonderaan het scherm);
11-kies de opslaglocatie van de voorheen gemaakte blanco MPbank en selecteer deze;
12-druk op knop “7 down” [EDIT]; (selecteer eventueel de plaats waar de MP in de bank moet komen te staan ,bvb. 1,2,3,of 4)
13-druk op knop “4 down” [PASTE]
14- druk op knop [EXIT] (vierkante knop rechtsonderaan het scherm);
15-druk op knop “G” en kies voor [YES] om de MPbank op te slaan op de gewenste locatie;
16-druk op knop “6 down” [SAVE] WIJZIG de naam om het sjabloon niet te overschrijven (kan het sjabloon weer gebruikt worden)
17- en druk op knop”8 up” [OK] (en desgevraagd indien mag overschreven worden op knop “F” [YES] )
De nieuwe bank is nu gemaakt en kan tot 4 MP’s gevuld worden door de gewenste MP’s telkens uit één of verschillende banken te kopiëren en te plakken.
In Multipad Creator kunnen deze zelf samengestelde en bestaande banken eventueel aangepast worden. VrGr eddy
|
Bewerkt door eddy vanzee op 13/11/2016 20:47:02 |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 13/11/2016 : 23:02:31
|
Hoi Eddy,
Top man! Een heel verhaal, duidelijk uitgelegd zodat het me in één keer is gelukt! Hartelijk dank! Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
eddycafmeyer
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 14/11/2016 : 13:26:47
|
Ik werk graag met Multipads, daarom heb ik enkele zelfgemaakte combinaties gesaved. Deze die ik meest gebruik noem ik 'Basic': Mp1=PopPad1, Mp2= E.GtrRock2 4, Mp3= GspChoirFX14 en Mp4 = Shaker&Tamb 4 . Daarvan is de Mp2 zeer mooi bij zowel trage bluesnummers en slows als bij R&Roll nummers. Voor disco-achtige nummers heb ik de Heaven Arpergio-multipad gewijzigd: gewoon de 'pad on' vastgezet, en zo kan je continu de arpergio laten lopen. |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 14/11/2016 : 14:43:09
|
Hey Eddy(C),
Bedankt voor het delen, 'k weet nu hoe het moet dus ga het eens beluisteren. Grtzz, Heiko
|
|
|
Onderwerp |
|