Afgelopen zaterdag ben ik met mijn dochter en schoonzoon om 08.00 uur vertrokken vanuit Heerlen (Limburg) naar muziekwinkel Oostendorp te Wezep, rond 10.30 uur kwamen wij aan. wij werden eerst door een zeer vriendelijke medewerkster welkom geheten zij vroeg of wij een lekker bakje koffie zouden lusten en bracht ons naar een tafel die voor ons klaarstond met een schaal verse broodjes. Vervolgens kwam er jonge man aangelopen en hij stelde zich voor. Nadat wij de koffie en een broodje op hadden, zijn wij naar een andere ruimte gegaan daar stond de Tyros al klaar de medewerker heeft ons de diverse mogelijkheden laten zien en horen. Dit was echt geweldig. Daarna hebben wij samen alles weer los gekoppeld en de Tyros meegenomen. Als dank dat wij de Tyros zelf zijn komen ophalen kregen wij ook nog een fles wijn in een leuke verpakking. Ik wil muziekwinkel Oostendorp en alle medewerkers/ster heel hartelijk bedanken voor deze prachtige ontvangst en goede afhandeling van mijn Tyros. Ik hoop dat ik nog vele uurtjes plezier mag beleven met deze Tyros. Maar als ik ooit weer een keyboard doe aanschaffen zal ik dit zeker weer bij Muziekwinkel Oostendorp doen. met vriendelijke groet Fam Kuipers[size=12]