Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 4 koppelen met ketron midjayplus module
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

yvonne
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 06/03/2017 :  17:11:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo met yvonne uit kerkrade ik ben in het bezit van een tyros 4 en heb een tweedehands ketron midjay plus module gekocht wie o wie kan me helpen met het koppelen van beide instrumenten via midi,de bedoeling is voor de 1 en de 2 klank van de tyros te pakken en de derde klank(en) van de module ik heb gehoord dat bij de sd2 module van ketron de voices van de module op het display komen van de tyros (via een midipatch ?) weet niet of dat bij de midjay nodig is die patch ( ik weet ook niet wat dat inhoud) hopelijk kan me iemand uitleg geven.

Bvd met vriendelijke groet Yvonne

y schleepen

y schleepen

eddycafmeyer
Average Member

276 berichten

Geplaatst - 06/03/2017 :  19:12:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Misschien eens Ruud's artikel lezen op dit forum ('Midi-instellingen Tyros+2e keyboard en baspedaal') , is gepost in 2012.
Ik heb dit als basis genomen om een extra midi-keyboard aan mijn Tyros 5 te koppelen. Werkt voortreffelijk, enkel de harmony lukt niet.
Eddy
Ga naar bovenaan de pagina

yvonne
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 06/03/2017 :  19:37:56  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddycafmeyer

Misschien eens Ruud's artikel lezen op dit forum ('Midi-instellingen Tyros+2e keyboard en baspedaal') , is gepost in 2012.
Ik heb dit als basis genomen om een extra midi-keyboard aan mijn Tyros 5 te koppelen. Werkt voortreffelijk, enkel de harmony lukt niet.
Eddy



Dankje wel Eddy zal het eens lezen


y schleepen
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000