| Auteur |
Onderwerp  |
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 23:33:11
|
wat leuk dat er heel wat mensen naar toe gaan, ik wens iedereen ook een hele fijne plezierige concertavond alvast.
Groetjes
Rosita |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 29/10/2006 : 23:34:52
|
quote: Originally posted by sis
 quote: Originally posted by Rosita
Hallo,
en zijn alle kaarten nu uitverkocht? voor het grote feest.
Groetjes
Rosita
Rosita , denk om je hart  IK weet meer , maar zeg niks    IK ben op de hoogte van dit geweldig spectakel       Wedden dat je met een houten kop thuiskomt    sis
Hallo Sis.
Nu maak je mij helemaal nieuwsgierig
Groetjes
Rosita |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 30/10/2006 : 09:02:19
|
Rosita, t'was maar een grapje hoor  sis |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 30/10/2006 : 12:08:02
|
hallo SIS
Dat weet ik wel maar ik speelde het met je mee;)
Groetjes
Rosita |
 |
|
|
Ezra
Average Member

206 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 11:01:55
|
Waar vindt het concert eigenlijk plaats in Ahoy? Weet iemand dat? (Heb de kaarten nu niet bij de hand, dus weet niet of het daar op staat?)
Verder nog een tip: Kom op tijd als je een fatsoenlijk parkeerplekje wilt hebben, want George Michael staat die avond in de grote zaal van Ahoy, dus het zal wel druk worden.
Groeten, Ezra
Wat een machine!!! |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 12:14:29
|
Hé Ezra, nu heb je een geheim verklapt!!! |
 |
|
|
Ezra
Average Member

206 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 17:34:00
|
quote: Originally posted by Heiko
Hé Ezra, nu heb je een geheim verklapt!!!
Oh, sorry. Staat George Michael in het voorprogramma? 
Wat een machine!!! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 19:24:30
|
| In dag geval wake me up before you go go!!! |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 31/10/2006 : 21:16:18
|
....Before or after the show?  |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 01/11/2006 : 11:44:59
|
ik heb weer wat, ben ziek kan het hele leuke gezellige avondje vergeten.
Rosita |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 01/11/2006 : 16:52:48
|
quote: Originally posted by Rosita
ik heb weer wat, ben ziek kan het hele leuke gezellige avondje vergeten.
Rosita
Dit is echt heel jammer, je hebt er zo naar uitgekeken . Maar ik denk dat er hier en daar wel filmpjes zullen verschijnen . In ieder geval veel beterschap gewenst  groeten sis |
 |
|
|
Ezra
Average Member

206 berichten |
Geplaatst - 02/11/2006 : 01:03:21
|
Zo mensen, weer terug uit Rotjeknor.
Wat mij betreft een uiterst geslaagde avond. Je krijgt alleen een minderwaardigheidscomplex als je die gasten hoort spelen...
Oh, en die Svenka is ook van dichtbij een lekker ding 
Groeten, Ezra
PS: Rosita, heel erg jammer voor je dat je nu net ziek moest worden. Ik vind het echt ***lig. Wie weet organiseren ze volgend jaar weer zoiets. Voor nu veel beterschap gewenst!
Wat een machine!!! |
 |
|
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 02/11/2006 : 10:45:38
|
Vond 't ook een geslaagde avond. O.a. Peter Baartmans speelde weer meesterlijk! Mocht ik ooit half zo goed kunnen spelen... Wel vond ik 't een beetje jammer dat de Tyros2 werd neergezet als voornamelijk een hoempapa en schlager instrument, terwijl er toch bijzonder zoete klanken uit kunnen worden geperst. De begeleiding (en 't spel) van Bas van Toor maakte gelukkig veel goed.
Bert
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 02/11/2006 : 11:30:34
|
quote: Originally posted by lacobo
Vond 't ook een geslaagde avond. O.a. Peter Baartmans speelde weer meesterlijk! Mocht ik ooit half zo goed kunnen spelen... Wel vond ik 't een beetje jammer dat de Tyros2 werd neergezet als voornamelijk een hoempapa en schlager instrument, terwijl er toch bijzonder zoete klanken uit kunnen worden geperst. De begeleiding (en 't spel) van Bas van Toor maakte gelukkig veel goed.
Bert
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com
Kijk eens naar sis zijn eerste post in dit topic Ik zei het dus al op voorhand  sis |
 |
|
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 02/11/2006 : 12:43:35
|
[/quote] Kijk eens naar sis zijn eerste post in dit topic Ik zei het dus al op voorhand  sis [/quote]
Nou Sis, daar zit je toch een beetje naast. Aan het Duitse superpakket werd helemaal geen aandacht geschonken. Wel aan een pakket met 10 styles en 2 (orgel) sounds van de Technics 7000.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
 |
|
Onderwerp  |
|