Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 10/11/2005 : 23:51:00
|
Beste dames en heren mijn naam is cees, ik zit af en toe mee te glupen nog maar kort sinds een week. Ik vind het fantastisch een keyboard waar een hele web-site voor geopend wordt, dat kan alleen bij een groot merk als yamaha. Kunnen jullie tyros 1 & 2 bezitters ook een beetje beschrijven wat er allemaal mogelijk is met de tyros 2. Als ik deze berichten lees krijg ik niet de indruk, dat het veel met muziek te maken heeft, maar dat zal wel een verkeerde indruk zijn! |
|
theplayer
Moderator

3047 berichten |
Geplaatst - 11/11/2005 : 08:16:11
|
Beste Cees,
De Tyrossen zijn natuurlijk op de eerste plaats zeer geschikt om er muziek mee te maken. Maar op het ogenblik is natuurlijk iedereen aan het kijken wat het ding allemaal kan. (Want hij kan heel veel.) Kijk anders maar eens op mijn site. Bij "tips" kun je al aardig wat mogelijkheden terug vinden. Als ik tijd heb zal ik er ook met de Tyros2 verder gaan. http://home.hccnet.nl/f.lijflander Let wel, al die mogelijkheden zijn speelhulpen, maar ook leuk om mee te spelen. |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 11/11/2005 : 09:55:18
|
Hallo Cees,
klik voor muziekdemo's maar eens op het kopje 'Links'in de linker kolom van deze site. Dan kom je bij sites met behoorlijk wat muziekdemo's. Wat je vaak ziet/hoort is dat demo's op internet zo gemaakt zijn dat het onderste uit de kan is gehaald en dat veelal thuis niet zelf te herproduceren is. Ofwel, dan klinkt het mooier dan dat je het zelf kunt laten klinken. Bij de Tyros2 is dat niet gedaan en vind ik hem live nog zelfs beter klinken dan de demo's op internet.
Live-demo's zat of ga gewoon eens zelf proberen.
Groet, Ruud |
 |
|
Joop
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 11/11/2005 : 20:02:17
|
Hallo Cees, ik weet niet je woonplaats. Maar zaterdag middag vanaf 14.00 uur kun je het life beleven bij Oostendorp in Wezep (bij Zwolle)
Groeten Joop. |
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 11/11/2005 : 21:23:55
|
Bedankt voor de tips allemaal, ik heb ze allen nagetrokken ben ook op Frans z'n web-site geweest, heel mooi, en heb Michel Vonken ook horen spelen by Yamaha, woon te ver van Wezep maar dichter by Noordwijk, ik ga wel eens in Noordwijk luisteren by een demo van de tyros 2, heb ik ook de demo van de tyros 1 bijgewoond.
Groetjes. en bedankt. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|