Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tabbladen USB1 en HD1 en HD in slaapmode
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

knutsel
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 17/10/2006 :  11:17:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Om de harddisk te beschermen tegen schokken en stoten, heb ik de slaaptijd op 30 seconden gezet. Daarna gaat de harddisk netjes uit.

Ik heb alle stylen en voices en dergelijke op een USB stick staan en dat is snel genoeg. De harddisk gebruik ik alleen voor digital recording en het maken van WAV bestanden als ik een muziek CD wil maken van mijn gespeelde en opgeslagen MIDI bestanden.

Nou het probleem!
Bij alle tabbladen kun je met de knoppen teruguit en vooruit bladeren, alleen net bij de pagina's waarbij tabblad USB1 en HD1 staan gaat dat niet. Het probleem is dat telkens als ik een style of een song wil laden van mijn USB stick, de HD1 uit slaapmode komt en gaat draaien. Als tabblad HD1 en USB1 nu niet gesorteerd waren op alfabet had ik geen last van dit probleem.

Weet iemand een oplossing hiervoor?
Weet iemand waar ik dat kan melden aan Yamaha als zijnde een verbetering voor de volgende firmware?

Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000