Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Global instellingen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 07/10/2017 :  15:07:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb een vraagje, als ik de global instellingen heb opgeroepen geraak in niet meer uit dat opgeroepen menu, ik bedoel global gaat niet terug naar het startmenu zoals het het " menu " instellingen.

Tyros 5 - 76, Korg Pa4X 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, HS80m

QuiRobinez
Average Member

431 berichten

Geplaatst - 09/10/2017 :  19:07:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van QuiRobinez  Reageer met citaat
ik denk dat ik de vraag niet helemaal goed begrijp, maar als je op de global knop drukt om bij die instellingen te komen dan kun je altijd terug naar je vorige scherm via de exit knop, bedoel je dat dat niet werkt bij jou?
Ga naar bovenaan de pagina

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 10/10/2017 :  07:30:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Als ik op global druk en vervolgens naar een menu ga geen probleem, als ik dan echter op exit druk ga ik idd terug naar mijn vorige scherm.
Ik speel verder, ga van menu naar menu als ik terug global kies kan kom ik niet in het keuze menu van global maar in het vorige gekozen menu van global.

Hoop dat het nu iets duidelijker is zoniet zal ik er een filmpje van proberen te maken.

Guyske

Tyros 5 - 76, Korg Pa4X 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, HS80m
Ga naar bovenaan de pagina

QuiRobinez
Average Member

431 berichten

Geplaatst - 10/10/2017 :  10:34:07  Toon profiel  Bezoek de homepagina van QuiRobinez  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guyske

Als ik op global druk en vervolgens naar een menu ga geen probleem, als ik dan echter op exit druk ga ik idd terug naar mijn vorige scherm.
Ik speel verder, ga van menu naar menu als ik terug global kies kan kom ik niet in het keuze menu van global maar in het vorige gekozen menu van global.
...


ah, dus je bedoelt dat als je altijd terug wil naar het hoofd scherm van global dat je dan op de global knop drukt. Ik wist niet eens dat dat zo werkte bij de andere menus, dat is inderdaad handig.

Ik werk zelf altijd via de exit knop, dat heb ik me zo aangeleerd, maar die hoofdmenu knop per feature is inderdaad wel megahandig. Als dat niet werkt lijkt me dat een bug. Ik zal het zelf ook wel even testen vanavond of het bij mij wel werkt.
Ga naar bovenaan de pagina

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 25/10/2017 :  16:35:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Mijn probleem zelf opgelost, voor anderen die tegen hetzelfde aanlopen.

Nadat je het global menu hebt opgeroepen kan je niet meer terug via exit of nogmaals op global te drukken, je komt altijd in hetzelfde laatst opgeroepen menu terug, door op menu te drukken kom je wel terug in het global menu.

Guyske

Tyros 5 - 76, Korg Pa4X 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, HS80m

Bewerkt door guyske op 25/10/2017 16:36:21
Ga naar bovenaan de pagina

QuiRobinez
Average Member

431 berichten

Geplaatst - 25/10/2017 :  19:22:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van QuiRobinez  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guyske

Mijn probleem zelf opgelost, voor anderen die tegen hetzelfde aanlopen.

Nadat je het global menu hebt opgeroepen kan je niet meer terug via exit of nogmaals op global te drukken, je komt altijd in hetzelfde laatst opgeroepen menu terug, door op menu te drukken kom je wel terug in het global menu.

Guyske

Tyros 5 - 76, Korg Pa4X 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, HS80m


dank je!

Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000