Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 opslaan van een mp3 song
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 10/10/2017 :  13:32:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

ik heb een mp3 orkestband opname, die ik in de T5 in de song recorder inlaad, en dan in tempo en pitch wijzig.

Ik kan hem dan gewoon afspelen met de wijzigingen.

Maar ik zou hem willen opslaan met de aangebrachte wijzigingen, dit lukt me niet!

Heb het boek erop nagelezen, daarover wordt hieromtrent niets gezegd.

Weet iemand van jullie soms een manier om zo'n song op te slaan inclusief de pitch en tempo wijzigingen?

alvast hartelijk bedankt voor het meedenken, en misschien een oplossing.


Groetjes, Dick
Tyros4
Bose Compact L1
www.dickvisker.nl
http://www.youtube.com/user/dcvis

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 10/10/2017 :  18:49:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Dick,
ik denk dat je de mp3 zal moeten afspelen in Tyros en opnemen met een externe recorder.
Bvb. via verbinding van Tyros met een opnameprogr. of DAW op de PC.
Ideaal zou geweest zijn als de Tyros 2 audio-player/recorders + midi player/recorder zou gehad hebben
dan kom men bij het simultaan gebruik van midi en audio alles opnemen via de tweede audiorecorder.
Helaas het is niet, was één van m'n verzuchtingen voor de Genos, maar nogmaals helaas ook niet bij Genos.
VrGr
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 11/10/2017 :  22:41:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy vanzee

Hallo Dick,
ik denk dat je de mp3 zal moeten afspelen in Tyros en opnemen met een externe recorder.
Bvb. via verbinding van Tyros met een opnameprogr. of DAW op de PC.
Ideaal zou geweest zijn als de Tyros 2 audio-player/recorders + midi player/recorder zou gehad hebben
dan kom men bij het simultaan gebruik van midi en audio alles opnemen via de tweede audiorecorder.
Helaas het is niet, was één van m'n verzuchtingen voor de Genos, maar nogmaals helaas ook niet bij Genos.
VrGr
eddy vanzee



Groetjes, Dick
Tyros4
Bose Compact L1
www.dickvisker.nl
http://www.youtube.com/user/dcvis
Ga naar bovenaan de pagina

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 11/10/2017 :  22:43:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Sorry voor het foutje bij mijn antwoord.
Precies wat ik al dacht Eddie.
Bedankt voor het meedenken, ik zal de pitch en tempo wijzigingen op mijn mac doorvoeren en opslaan en dan afspelen en gebruiken in de T5.
Nogmaals bedankt!

Groetjes, Dick
Tyros4
Bose Compact L1
www.dickvisker.nl
http://www.youtube.com/user/dcvis
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000