Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Styles - periode
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

johanleo
Average Member

220 berichten

Geplaatst - 23/10/2017 :  09:27:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey,
Na enkele jaren afwezigheid (genoten van mijn T4) ben ik weer actief op dit forum, gezien de aankondiging van de GENOS. Dit toestel heeft enkele zaken waar ik blij mee ben: 76 toetsen, aanraakscherm, enz.
Doch een vraag die ik mij stel: ik speel vooral muziek uit de jaren 1960 tot 2000. Zal ik de geschikte styles voor populaire muziek nog vinden in dit instrument? Alle demo's klinken zo anders dan waar ik mee bezig ben!

Groeten!

johan

theplayer
Moderator

2988 berichten

Geplaatst - 23/10/2017 :  10:25:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Johan,

Ik denk dat dat best goed gaat komen.
Als ik het goed gezien heb zit er een hele groep "Oldies" bij.
Maar het is altijd goed om op tijd een goeie backup te maken van wat je nu hebt.
Vaak wordt dat vergeten.
Ook de styles kun je backuppen.
Ja en verder blijft het natuurlijk gewoon nog even wachten op de demo op 4 november in zwolle.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

johanleo
Average Member

220 berichten

Geplaatst - 23/10/2017 :  11:53:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Frans,
Blij je weer te horen! Indertijd had ik ook veel assistentie van je!
Ik maakte al een kopie van mijn T4 harde schijf,, en heb dus zo mijn styles, musicfinder en registrations opgeslagen op PC en een USB-stick.