eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 27/10/2017 : 17:34:28
|
Hallo, even door de datalist van Genos gebladerd. Nergens de sysex HDR Start/Stop (F043730150190000dd7) die in in Tyros aanwezig is kunnen vinden. Dit is voor mij bijzonder jammer want ik gebruik deze in de midifiles om de Audioplayer synchroon te laten starten met de midifile wanneer ik midi en audio simultaan gebruik. Misschien is het mogelijk om via een omweg, nl. via "Mutipad audio Link" een audio file te koppelen (backing tracks) en te hopen dat "MP Audio Link" synchroon kan starten met midi. Indien Genos niets voorzien heeft voor het synchroon starten van midi en audio, dan hoeft het voor mij niet meer, dan blijf ik maar bij m'n Tyros5. VrGr eddy vanzeee |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 01/11/2017 : 18:13:19
|
In de nieuwe "Datalist V1.10" van november '17 lees ik tot mijn opluchting dat er toch een sysex "Audio Song Control" kan gebruikt worden om de AudioPlayer te starten, te stoppen en te pauzeren, middels invoer van deze sysex in midifile. Het blijkt dezelfde te zijn als voor de Tyros. Dit opent nieuwe perspectieven en maakt de Genos al stukken interessanter. VrGr eddy vanzee |
|
|