Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Expansionpacks omzetten naar Genos
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

maartenb
Moderator

860 berichten

Geplaatst - 05/12/2017 :  14:31:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Misschien heel domme vraag, maar hoe registreer ik mijn Genos?

Als ik ingelogd ben, en kijk onder My Account --> My Instruments, dan staat daar "PLEASE NOTE: Adding your instrument is necessary for PSR-S, TYROS4 and TYROS3 keyboard owners ONLY.

Do not add your instrument if you have any other instrument.
Thank you!"


Maarten
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

860 berichten

Geplaatst - 05/12/2017 :  15:16:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ben weer een stapje verder.

De Panflutes kon ik niet downloaden vanuit My Library. Maar als ik ze opnieuw aanschaf, kost het me €0,00 en kan ik het .cpf bestand wel downloaden.

Thuis proberen het .cpf bestand te importeren in YEM en kijken wat er gebeurt...


Maarten
Ga naar bovenaan de pagina

thewitt
New Member

48 berichten

Geplaatst - 06/12/2017 :  20:35:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik kan bij Yamaha soft nergens vinden waar ik mijn Genos kan aanmelden.
Kan iemand mij dit aangeven?
Ga naar bovenaan de pagina

lacobo
Average Member

245 berichten

Geplaatst - 06/12/2017 :  21:16:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lacobo  Reageer met citaat
Maarten (en andere Musicsoft bezoekers), die pagina heeft een baard! Die melding "PLEASE NOTE: Adding your instrument is necessary for PSR-S, TYROS4 and TYROS3 keyboard owners ONLY" vergeten en gewoon je Genos (of Tyros5 for that matter, want die staat er ook nog niet bij) aanmelden.

Bert.
Ga naar bovenaan de pagina

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  20:03:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

ik geraak niet meer door de login van m'n account bij Yamahasoft.
Ik wordt omgeleid naar site van membership, moet daar nieuw
wachtwoord invoeren en geraak er binnen,
doch ik zie enkel m'n geregistreerde toestellen maar niets
van m'n vorige aankopen van Premiumpacks.
Ben laatste keer in 2013,bij aanschaf Ty5, nog op de site "soft"
geweest zonder problemen en met zicht op al m'n aankopen.
Weet iemand een oplossing hiervoor ?
VrGr.
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

860 berichten

Geplaatst - 08/12/2017 :  11:09:57  Toon profiel  Reageer met citaat
OK, ik ben er uit. Het is me gelukt om de SA2 Panflutes voor de Tyros 5 op de Genos te installeren.

Ik heb het .cpf bestand in YEM geladen, die heeft er een file van gemaakt voor de Genos, die heb ik via een USB stick naar de Genos gebracht, en met het menu Expansion geïnstalleerd. Werkt.

Registratie van de Genos is inderdaad NIET nodig.

(Overigens heb je voor registratie bij https://member.europe.yamaha.com/ een ander account nodig dan voor YamahaMusicSoft. Onbegrijpelijk. Maar daarna werkt het wel.)


Maarten
Ga naar bovenaan de pagina

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 09/03/2018 :  07:56:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Ik heb sinds de Tyros 3 behoorlijk wat Premium Packs aangeschaft bij Yamaha. Kwam er eergisteren achter dat ik niet alle packs gratis kan upgraden/downloaden voor de Genos, terwijl er wel een Genos formaat versie beschikbaar is. Bij de meeste packs verschijnt er een "Genos discount" zodat het downloaden gratis is. Echter enkele packs kan ik niet gratis upgraden omdat de "Genos discount" niet verschijnt. Na een mail naar support heb ik een antwoord ontvangen dat het proces van "Genos discount" alleen werkt voor packs die voor de Tyros 4 en 5 zijn aangeschaft. En dat lijkt te kloppen, want de packs die niet lukken heb ik destijds voor de Tyros 3 aangeschaft.

Helaas is Yamaha (nog) niet zo hulpverlenend door verder geen oplossing aan te bieden. Terwijl bij het bezoeken van de YamahaMusicsoft site toch duidelijk een melding verschijnt:

"Have you purchased Yamaha Premium Packs for your Tyros3, Tyros4 or Tyros5 and want to upgrade to the Genos version? Click here to find out how!"

Wordt vervolgd....

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros trainingsmogelijkheden: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Ga naar bovenaan de pagina

Theo T3
Junior Member

97 berichten

Geplaatst - 09/03/2018 :  21:03:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Vreemd dit ik had ook packs van de T3 Panflutes en choir and vocals
Ik kreeg ze in eerste instantie ook niet met die discount!
Heb daarna gemaild en binnen een half uur kon ik ze alsnog downloaden voor de Genos

Grt Theo

Yamaha Genos
Ga naar bovenaan de pagina

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 09/03/2018 :  22:30:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Theo, welk pad bewandel jij voor contact met Yamaha? Ik gebruik de support functie op de Yamahamusicsoft website en vul dan een formulier in met alle gegevens en probleemstelling. Echter krijg je dan wel een bevestiging per mail terug dat het 24-48 uur duurt voordat men reageert. Dat lijkt te kloppen, want ik kreeg pas na 24 uur een reactie, haha.

Ik wacht weer even hun reactie af op mijn bericht terug; dat ik graag een oplossing zie voor het downloaden van de beschikbare Genos versies van alle packs die ik in het verleden heb aangeschaft. In mijn geval de volgende packs:

- Latin
- SA2 Panflutes
- Euro & US Organ
- SA2 Trombone
- Choir & Vocals

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros trainingsmogelijkheden: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Ga naar bovenaan de pagina

Theo T3
Junior Member

97 berichten

Geplaatst - 09/03/2018 :  23:37:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Robbiedoes
Ik had eerst Yamaha nl BNL mijn probleem voorgelegd.
Maar ze konden mij niet verder helpen en mij lverwezen naar musicsoft!
En zelfs op zondag hielpen ze mij een half uur na mijn vraag!
Via Yamaha support
Ik had wel de ordernr,s vermeld

Ik wil graag mijn mails naar je verzenden mischien helpt je dat!??
Mvg Theo


Yamaha Genos

Bewerkt door Theo T3 op 09/03/2018 23:59:42
Ga naar bovenaan de pagina

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 11/03/2018 :  11:08:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Het is ook maar net wie je treft bij Yamaha Support. Ik had ook alle ordernummers vermeld in mijn allereerste bericht. Maar diegene die mij als eerste hielp, vond het blijkbaar niet nodig mij verder te helpen door packs toe te voegen aan mijn account. Inmiddels (ook op zondag :-)) antwoord op mijn tweede mail gehad met de mededeling dat de ontbrekende packs in een nieuwe order zijn toegevoegd aan mijn Yamahamusicsoft account. Downloads zijn geslaagd en de nieuwe installatie pack wordt nu naar USB stick geschreven.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros trainingsmogelijkheden: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3172 berichten

Geplaatst - 11/03/2018 :  11:19:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Precies Robert! Thomas is het meest klantvriendelijk. Mooi dat het gelukt is.
Ga naar bovenaan de pagina

Theo T3
Junior Member

97 berichten

Geplaatst - 11/03/2018 :  16:51:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Mooi dat t gelukt is !!
Mvg Theo

Yamaha Genos
Ga naar bovenaan de pagina

Jan-yammie
Average Member

136 berichten

Geplaatst - 19/10/2018 :  09:36:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn Entertainerpack van de T4 over krijg naar Genos. Het oude bestandformaat is niet goed.

Daarnaast als ik vanuit musicsoft het entertainerpack wil downloaden dan blijft een te betalen bedrag ad 219 staan.

Wil iemand even aangeven wat d ete volgen stappen zijn?

Alvast bedankt!

groet

Jan-yammie
Ga naar bovenaan de pagina

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 19/10/2018 :  09:53:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan-yammie

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn Entertainerpack van de T4 over krijg naar Genos. Het oude bestandformaat is niet goed.

Daarnaast als ik vanuit musicsoft het entertainerpack wil downloaden dan blijft een te betalen bedrag ad 219 staan.

Wil iemand even aangeven wat d ete volgen stappen zijn?



Hier heb ik ook last van gehad Jan (van T5 naar Genos). Gewoon even contact opnemen met Yamaha Support. Geef daarbij je ordernummer door van jouw T4 Entertainerpack bestelling destijds die je op de YamahaMusicSOft website terug kunt vinden. Zij zullen dan de nieuwe Entertainerpack voor de Genos toevoegen aan jouw account zodat je deze gratis kunt downloaden.

Groetjes, Robert

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros trainingsmogelijkheden: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000