Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos demo 4 november
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

ton Wouters
Junior Member

84 berichten

Geplaatst - 07/11/2017 :  07:40:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Klop, de betrouwbaarheid is bij Ketron het probleem, zeker op het podium. De korg Pa4 is ook geweldig als begeleiding, wat extra drum samples erin zetten ( wat er in zit vindt ik niet goed genoeg ) en je hebt een te gek keyboard.
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

863 berichten

Geplaatst - 08/11/2017 :  15:09:38  Toon profiel  Reageer met citaat
De Oostendorp Genos demonstratie van Peter Baartmans en Sander Tournier van afgelopen 4 november kunt u hier (opnieuw) bekijken!

Maarten

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 08/11/2017 :  17:27:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Kritische noten zijn zeker welkom, daar kunnen we altijd weer van leren. Op de demo zelf hadden wij ook wel een aantal zaken die we voor verbetering vatbaar vonden. We willen graag altijd blijven verbeteren.

En er ook zeker meer te koop dan alleen Genos. Het beoogde doel en smaak zijn bij iedereen anders (gelukkig).

Wel is het zo dat de meeste mensen die de Genos in het echt hebben gehoord - of zelf geprobeerd hebben bij ons in de winkel - allemaal erg enthousiast en via Youtube of livestream zijn de reacties overwegend minder enthousiast.

Het zelf ervaren van de Genos geeft toch een soort van 3 dimensionale ervaring en het via de computer beluisteren voelt het meer 1 dimensionaal. Want met de paar uurtjes die ik soms over heb en erachter zit, inspireert de Genos mij absoluut.

We hebben de Tyros 5 er nu ook naast gezet, zodat ook iedereen zelf eerlijk het verschil kan ervaren. Mensen die De Genos direct met de Tyros 5 vergelijken, horen een enorm verschil.

Neemt niet weg dat de Tyros 5 ook een dijk van een keyboard blijft. Wie het verschil wil beluisteren is van harte welkom in Wezep :)

MVG, Henk Oostendorp

thomas
Average Member

209 berichten

Geplaatst - 09/11/2017 :  14:13:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Admin, ik vind dit een heel goede stelling, dit siert jullie zaak, je hebt voor en tegenstanders, het is altijd zo geweest. Bij deze veel succes bij de verkoop.

greetz
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000