Auteur |
Onderwerp |
Audyaplayer
Junior Member
57 berichten |
Geplaatst - 13/11/2017 : 13:03:49
|
Hey Ton,ik heb altijd een backup op het podium,dus 2 toetsenborden,want ook de Yamaha stopt er wel eens mee,maak gebruik van audiofiles,ik koor namelijk alles zelf in,en af en toe wil ie dan wel es stoppen,en kan dan over springen naar boven,en Soneq,zou dat met alle plezier willen doen,maar dat moet je toch echt live horen,koptelefoon wint de Genos het zelfs nog van de Ketron,maar live is toch een ander verhaal,tuurlijk,smaak valt niet over te twisten,en zoals ik al zei,is maar goed ook,anders klinkt het allemaal hetzelfde.
|
Bewerkt door Audyaplayer op 13/11/2017 13:04:52 |
|
|
Audyaplayer
Junior Member
57 berichten |
Geplaatst - 16/11/2017 : 16:37:17
|
Een vraagje,ik heb registratiebanken gemaakt met titels,als de bank open staat op reg info zodat ik mijn titels zie en ik wil switchen naar een andere bank gaat dat niet,moet een stap terug naar de homebank om het zo maar te zeggen,Tyros deed dit wel,zie ik iets over het hoofd?Zodat ik ondertussen naar de volgende titel kan terwijl ik speel,heb compleet nieuwe regs gemaakt,weet dus nog niet precies waar ik het heb neer gezet. |
|
|
mr. M.W.
Average Member
154 berichten |
Geplaatst - 16/11/2017 : 17:51:29
|
Hallo Audyaplayer,
Ik ben het met je laatste bericht eens ik vindt ook niet dat de GENOS zo'n enorme verbetering is t.o.v. de Tyros 5. Ik vindt zelfs dat wanneer je de fill in gebruikt het apparaat zeg maar ronduit "hapert" en niet mooi doorspeelt. De drum klinkt beter......ja dat klopt maar is dat zoveel geld waard ??????? Midi bewerken is op Yamaha altijd een drama geweest en nu nog steeds.
Groet,
Mario |
|
|
Audyaplayer
Junior Member
57 berichten |
Geplaatst - 16/11/2017 : 20:35:32
|
Ik ben nu al dagen aan het sleutelen Mario,hij klinkt beter,zou ook niet goed zijn als dat niet zo was,maar het verschil had veel groter gemogen met zijn voorganger,is de Genos zijn prijs waard?tja,persoonlijk?nee,en ik mis wat dingetjes die ik graag had gezien,en idd de seqeuncer is toch wel omslachtig,wil je saven,moet je altijd de file stoppen(vb,mijn SD9,saven onder het spelen,midifile/style,gewoon heel simpel,transpose/copy enz,save terwijl hij speelt en klaar,bam,dat is snel werken,zelfs op het podium doe ik dat nog,costant nog verbeteren)en ook mijn verhaaltje hierboven mis ik,maar ik maak iets moois van de Genos zodat ie op het podium ook knalt,nog een paar dagen intensief sleutelen en dan is de basis(mijn basis)er. |
|
|
wdalen
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 24/11/2017 : 23:02:54
|
Op de Tyros 5 , staat bij de voices een standaard directory met Legacy, dit zijn de oude voices van de Tyros 4. Is op de Genos ook Een Legacy van de Tyros 5 opgenomen ? |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 25/11/2017 : 08:54:28
|
Ja er is ook een map LEGACY Druk op pijltje --^ rechts onder in de hoek Ga naar Pagina P2
Groeten, Wim |
|
|
wdalen
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 25/11/2017 : 09:58:00
|
Bedankt voor de snelle reactie Willem,
Groet Willem |
|
|
willie
New Member
30 berichten |
Geplaatst - 26/11/2017 : 15:14:10
|
@T-Rossie, De Genos en ik hebben vandaag overuren gemaakt. De overstap van T5 naar Genos is gelukt en het klinkt werkelijk fantastisch. Met grote dank aan Roel en Oostendorp. Zelf had ik het niet voor elkaar gekregen. Dank , dank, dank Gr.wil |
|
|
Wim ter Schiphorst
Average Member
231 berichten |
Geplaatst - 02/12/2017 : 01:50:37
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soneg
Audyaplayer, Ik werk weinig met Midi files, stylen des te meer . Maar het is ook nog wachten op de nieuwe Mega Enhancer , kan je de Midi's ook met Mega voices gebruiken . Trouwens , ook de "stage drums" van de T5 werken ook prima op de Genos ( klinken toch weer even beter dan de standaard kits)
Arno
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Op de (duitse) genos forum site is dezelfde vraag gesteld. Deze mogelijkheid bestaat niet. Omdat de gebruikte Drumklanken via de Revo techniek zijn gesampled. 24 verschillende. Is dus moeilijk te programeren. |
|
|
Onderwerp |
|
|
|