Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos vraagjes
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter_F
Starting Member

12 berichten

Geplaatst - 19/11/2017 :  18:11:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo, ik wil upgraden van tyros 5 naar Genos maar heb nog een paar begravingen.

1. Bij gebruik van midifiles gebruik ik vaak de functie om de midifile te laten starten bij het bespelen van het klavier. Hiervoor druk ik nu op stop & play om te activeren, de genos heeft echter geen stopknop meer. De functie moet vooral vlot geactiveerd kunnen worden.
2. De midifiles & styles van tyros 5 klinken die hetzelfde op de genos of worden er andere klanken geselecteerd. Ik heb niet de tijd om dadelijk alles te herprogrammeren omwille van optredens. Ik moet vooral een snelle omschakeling kunnen maken de nieuwe functies / sounds kan ik later nog integreren.
3. Zijn er sounds verdwenen?

Alles wat ik gebruik staat op USB

Groetjes Peter

Bewerkt door Peter_F op 19/11/2017 20:17:48

ton Wouters
Junior Member

84 berichten

Geplaatst - 19/11/2017 :  20:44:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je toch dezelfde klanken als de tyros wilt, dan snap ik niet dat je een Genos aanschaft. Wil je later de sounds en styles en midifiles veranderen, dan kun je beter een tijdje de Tyros erbij houden tot je de Genos klaar hebt.
Ga naar bovenaan de pagina

Audyaplayer
Junior Member

57 berichten

Geplaatst - 19/11/2017 :  22:19:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Peter,De Genos heeft nu een start-prev-next knop en idd geen stop,druk je langs op de PREV knop, dan zet je de midifile weer terug naar het begin.De start is tevens de stop of net hoe je het bekijkt.
De midifiles klinken precies hetzelfde als in de T5.
Maar zoals je nu dit vraagt,mooi met de T5 blijven spelen,en de centen in de zak houden.Of je moet met de styles gaan spelen,maar midistyles is exact hetzelfde,geen verschil,dus werk aan de winkel om de boel om te zetten.
Niet dat ik je de Genos niet gun,maar als je met midifiles speelt is de Genos toch wel een hele dure SMF Player om hem daarvoor aan te schaffen.

Bewerkt door Audyaplayer op 19/11/2017 22:25:44
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000