Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Gemis Michel Voncken
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Audyaplayer
Junior Member

57 berichten

Geplaatst - 01/12/2017 :  10:02:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Nu de Genos enkele weken op de nederlandse markt is en er al tig demos de revue zijn gepasseerd,dan mis ik toch wel één persoon die de Genos nu op zijn best kon laten klinken,Michel Voncken,jammer dat ie door Yamaha aan de kant is gezet,hij kwam door zijn demos toch wel kort bij de pro muzikant/entertainer,en liet je zien/horen wat er allemaal mogelijk is/was,de andere demo mannen niks kwalijk genomen,maar Michel kwam toch net effe iets anders voor de dag en liet je in een demo heel veel van het desbetreffende model horen,en met een flinke dosis humor.Had hem graag aan het werk gezien met de Genos.

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 01/12/2017 :  10:42:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Dit kan ik alleen maar bijtreden.
Alle Yamaha-demonstrateurs zijn zeer bekwame mensen,
maar Michel sluit toch meer aan bij het genre waarvan ik denk
dat het merendeel van de Genos/Tyros-gebruikers in geïnteresseerd zijn.
VrGr
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

misterGenos
Starting Member

16 berichten

Geplaatst - 01/12/2017 :  11:01:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterGenos  Reageer met citaat
Dat vindt ik dus ook Michel Voncken was niet alleen een top entertainer maar hij had een bepaalde manier van demo's geven die zo leuk waren om er naar te kijken en hij zong ook nog.
zelf ben ik ook zanger en als je dit keyboard gebruikt als entertainer en je zingt er bij dat geeft nog een hele andere kijk op dit prachtig Keyboard GENOS.

Ik wordt elke dag meer en meer verrast door dit klavier.

Hopelijk lezen de mensen van Yamaha ook deze Forum zodat ze weten wat we er van vinden en ook dat we hopen dat er snel een update komt want er zitten toch nog enkele bug's in zoals ze zeggen kinderziekte's!!!!
Maar Yamaha kenende komt dit wel goed.

Ik zeg altijd iedereen speelt op zijn eigen manier en geniet op zijn eigen manier van zijn keyboard

vele muzikale groeten

Mister Genos
Ga naar bovenaan de pagina

willie
New Member

30 berichten

Geplaatst - 01/12/2017 :  19:59:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik had ook erg graag Michel Vonken aan het werk gezien op de Genos.
Ga naar bovenaan de pagina

Genos not yet 1956
Junior Member

64 berichten

Geplaatst - 01/12/2017 :  22:53:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook ik wil mij aansluiten bij belevingservaring van de tot nu toe getoonde Genos demo’s. Ik heb tot nu toe twee live demo’s meegemaakt waarbij er voor mij GEEN twijfel bestaat omtrent de fantastisch technische speelkwaliteiten van, en ik wil deze personen graag vermelden, is positief bedoeld “very good old” Peter Baartmans, en voor mij nieuw Sander Tournier.

Naast de twee live demo’s heb ik ook vele demo’s van diverse andere performers uit binnen en buitenland op You tube gezien en gehoord. Voor mij was herkenbaar dat veel van deze demo’s door verschillende performers al dan niet in opdracht van Yamaha International uit dezelfde opbouw bestaan. Ook de demo’s van senior manager Martin Harris Yamaha Corporation vallen hieronder.

Hierbij is mij opgevallen dat Yamaha met deze vorm van presentatie van de Genos waarschijnlijk een nieuwe jongere doelgroep wil gaan bereiken. Volgens mij is deze vorm van presentatie dan ook vanuit hogerhand als opdracht meegegeven. Hierdoor is er waarschijnlijk ook geen ruimte (gegeven) voor persoonlijke interpretatie tijdens het geven van demo’s.

Vanuit mijn jaren lange ervaring in diverse commerciele/marketing functies, heb ik ervaren dat het niet makkelijk is om een product/merk voor een totale doelgroep in de markt te zetten.

Wat ik echter wel weet is dat het belangrijk is om de voor de hand liggende doelgroep, de eerste groep kopers, van het “nieuwe” product vanuit een herkenbare belevingswereld aan te spreken en te enthousiasmeren om tot aankoop over te gaan. Hierin heeft men volgens mij met deze vorm kansen laten liggen.

Ik denk inderdaad ook dat de door Michel Voncken in het “verleden” gegeven vorm van presenteren hierbij ook een positieve bijdrage zou leveren tot het sneller aanschaffen van de Genos.
Mits door Yamaha een vrijere manier van presenteren zou zijn toegestaan denk ik dat de presentatie door Peter Baartmans ook anders zou zijn.
Ik denk dat een meer “swingende” manier van presentatie mijn persoonlijke aankoop tot een Genos zou versnellen.

Tevens kleine noot van kritiek, jammer dat door Yamaha International geen persbericht naar buiten is gebracht omtrent het niet meer aanwezig zijn van Michel Voncken in het Yamaha team.

Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000