Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Regelen v/d volume I-pad etc.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

duin
Junior Member

54 berichten

Geplaatst - 05/12/2017 :  11:07:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Forum leden ;
er zullen zeker leden zijn die met een I-pad app,s gestoeid hebben met hun tyros5
De vraag is hoe regel ik het right 1 volume zodanig dat ik alleen het geluid kan regelen van de I-pad en niet dat alle beide te horen zijn .
Ik heb de right 1 op Channel 1 in gesteld .

Soneg
Advanced Member

1581 berichten

Geplaatst - 05/12/2017 :  14:29:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Henk,
Als je even uitlegt hoe je het een en ander hebt aangesloten en welk programma( op de I-pad) je gebruikt is het makkelijker om je te helpen .

Gr,
Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

duin
Junior Member

54 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  09:43:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Arno .
,de informatie die jij aan mij vroeg is waarschijnlijk per ongeluk op het bericht van ,,eddycafmeyer gekomen,, sorry er is iets fout gegaan
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1581 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  14:31:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Geplaatst door Henk en door mij hier gekopieerd :-)

Arno,
bij toeval hebi ik je I-pad zien werkenop de Genosik dacht direct dit is het juiste adres.
Je vroeg mij om meer informatie.
Hopelijk is het volgende genoeg anders gewoon blijven zeuren tegen mij :I-pad 4 aangesloten via i-MX1 aan de midi in/out kant van de tyros 5 (werkt) geluid via de aansluiting aan de zijkant van de i-pad naar achter zijde tyros Aux in het geluid van het geheel wordt via 2-KRK A-VXT4 weergegeven .
Zodra de volume regelaar right 1wordt bediend gaat de regelaar van de app mee inclusief het geluid wat op R-1 staat resultaat is dat je twee geluiden krijgt die niet appart kunnen worden geregeld de app staat op channel 1
Is het mogelijk dat je de voice van R-1 kan verwijderen zonder het volume aan te tasten?
Arno ik hoop dat je hier wat uit kunt distilleren . Hr.gr.henk

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors

Bewerkt door Soneg op 07/12/2017 14:35:23
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1581 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  14:36:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Henk,
Welk programma gebruik je op de I-Pad ?

Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

duin
Junior Member

54 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  20:35:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Arno op het ogenblik probeer ik met het programma ,, iGrand Piano ,, te spelen met de nodige probleempjes zoals ik geschreven heb.
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1581 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  23:52:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Henk ,
In het Midi Menu op de tyros zou je de sys exl message op kan 1 uitzetten , zodat hij niet reageert op het volume control van de Tyros , zelf kan ik het niet meer bekijken (op de Genos is het Midi menu veel minder uitgebreid in te stellen) , Mocht dit niet lukken kan je een geluid bewerken dat dan zijn volume niveau op 0 heeft staan , en deze saven onder naam I-Pad sound .

Gr,
Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000