Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos in combinatie met Cubase
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

RuudLiebeek
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 07/12/2017 :  11:52:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Mijn naam is Ruud Liebeek en ik ben onlangs ook de gelukkige eigenaar geworden van de Yamaha Genos . Wat een machtig mooi instrument met een heel mooie klank is het!
Ik ben hobbymatig bezig met muziek en wil me graag verdiepen in het gebruik van het keyboard in combinatie met een DAW, maar loop tegen een probleem aan vanwege mijn gebrek aan kennis...
Ik wil de Genos graag met Cubase gaan gebruiken, alleen weet ik niet precies welke instellingen ik moet maken aan zowel de Genos kant als in Cubase zodoende de communicatie tussen beiden juist te laten verlopen. Heeft er iemand heel toevallig een soort van handleiding beschikbaar, of is er iemand bereid om deze samen te stellen zodat het me verder op weg kan helpen?

Ik heb trouwens Cubase Elements 9.5 gekocht, maar ik geloof dat het voor de instellingen niet echt uitmaakt welke versie men gebruikt.

Alvast mijn hartelijke dank.

Mvg. Ruud

Bewerkt door RuudLiebeek op 07/12/2017 12:10:12
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000