Auteur |
Onderwerp |
eddycafmeyer
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 31/12/2017 : 15:09:02
|
T-Rossie, kon inderdaad via My Library terug gedownload worden, 't is gelukt! Thanks ook in naam van mijn vriend, Eddy |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 05/01/2018 : 17:13:13
|
Beste Forumleden. Ik heb het gratis pack gedownload. Het gekke is, dat ik het nergens kan vinden op mijn laptop. IK heb het downloaden gevolgd, ik heb de % zien oplopen tot 100. Ik heb bij Yamaha gekeken, en daar is hij via download vrij gegeven. Wie weet raad? Alvast bedankt voor eventuele reacties ps bij de Downloads op de laptop staat hij er niet bij. |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 05/01/2018 : 20:29:22
|
Nog even een aanvulling op het probleem. Naast de favorieten, staat een knop voor downloads. De download heeft er even opgestaan, met daar onder de tekst. verplaatst of verwijderd. Ik heb overal gezocht, niets gevonden. Ook niet in de prullenbak. Wie weet raad? Alvast bedankt voor eventuele reactie. octaaf. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 05/01/2018 : 20:34:37
|
Zou je het niet opnieuw kunnen downloaden via je Yamaha MusicSoft account onder "Library" ? VrGr eddy vanzee |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 05/01/2018 : 21:29:29
|
Beste Eddy Vanzee, Kun je me ook vertellen, waar ik dat vind? Het lukt me n.l niet. Alvast bedankt. |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 05/01/2018 : 21:35:17
|
Beste Eddy Vanzee, Ik heb getracht de code opnieuw te verzilveren, maar dat lukt niet meer. |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 05/01/2018 : 23:35:41
|
Als het goed is heb je als eerste een account aangemaakt bij yamaha Musicsoft , en daarna kon je , je bestand pas downloaden . Alles wat je hebt aangeschaft op de site blijft voor jou te downloaden , ook bij een model wisseling krijg je dan de Ge-update versie er van . Dus toch even blijven proberen om in je account te komen .
Gr, Arno
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 09:09:02
|
Beste Arno, Ik kan inloggen met mijn account. Ik kan het ook opnieuw downloaden. Maar naast de downloadknop, staat een knop voor instructie”s. Als ik dat lees, ik ben het Engels nauwelijks machtig, dan begrijp ik er helemaal niets van.. Er moet toch, voor leken althans, een eenvoudige manier zijn, om te downloaden? Op deze, voor mij onbegrijpelijke manier, zal Yamaha niet veel verkopen, denk ik. Hartelijk dank, voor je reactie. Mocht je het, op een , voor een digibeet, simpel aan mij willen uitleggen, dan erg graag Gr.gr. octaaf |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 09:13:34
|
P.s. Ik heb het pack al een keer gedownload, maar is niet terug te vinden, op mijn laptop. Nergens dus, ook niet in de prullenbak. Het heeft even bij de downloads gestaan, naast de favorietenknop. Er stond onder de download: is verplaatst, of verwijderd. Het is voor mij echt abacadraba hoor. Prettig weekend. |
|
|
Dutchloner
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 09:59:53
|
Octaaf goedemorgen,
Welke Windows versie heb je en hoeveel schijven heeft je pc. Bijvoorbeeld: een schijf waar Windows opstaat en een schijf waar je bestanden opstaan. |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 12:10:30
|
Bedankt voor reactie. Ik heb een Asus laptop, met Windows 10 er op. Ik heb geen idee, hoeveel schijven er in zitten. Ik ben echt een digibeet. Ik heb het pack, uit de library opnieuw gedownload, maar ik heb geen idee waar hij blijft, zoals ik al eerder schreef. Vr.gr octaaf |
|
|
Dutchloner
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 12:26:42
|
Hoi octaaf,
Als je onderin je startbalk kijkt, dan zie je daar een geel met blauw vlakje staan, als je er met je muis op gaat staan, dan zegt hij: "Verkenner". Klik hier op en bekijk dan eens de linker rij. Staat hier toevallig Windows (C:) en daaronder Lokale schijf (D:)? |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 13:16:38
|
Hallo,
Je kunt rechtsboven in verkenner ook de naam invullen en verkenner laten zoeken. Kijk even wat de juiste naam was van dat pakket. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Bewerkt door theplayer op 06/01/2018 13:17:20 |
|
|
Dutchloner
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 13:24:14
|
Dat is ook wat ik hem wil gaan laten doen, maar ik moet wel weten waar hij zijn bestanden heeft staan. Als hij gelijk rechts iets invoert, dan zal hij waarschijnlijk in "Snelle toegang" zoeken. |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 06/01/2018 : 15:12:52
|
Beste forumleden, Erg bedankt voor alle hulp.. Ik heb Church -en Christmas, gisterenavond, van uit me library, opnieuw gedownload. Tot mijn stomme verwondering,, staat hij nu wel tussen mijn downloads. Achter de titel staat dat het een cpf bestand is. Willen jullie me nog even laten weten, hoe nu verder? Is het een kwestie van op een usb stick zetten, usb stick in Genos, en op het beginscherm, bovenaan, op de afbeelding van een usb stick klikken, of is het zo niet? Alvast bedankt , Vr.gr octaaf |
|
|
Onderwerp |
|