Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 3 Yamaha musicsoft website vragen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 12/12/2017 :  21:33:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Ik heb een aantal packs waaronder het Choir & Vocals pack voor de Tyros 5.
Nu ik de genos heb wil ik dus de Genos versie van dit pack downloaden.
Ik zie deze niet in mijn account staan, alleen de Tyros 5 versie die ik gekocht heb.
Ik kan wel de Genos versie van dit pack vinden op de musicsoft website maar als ik die wil downloaden zou ik weer € 169.99 moeten afrekenen.

Ik heb mijn Genos geregistreerd via mijn account en zie deze dus staan bij My instruments, dan zou het toch ook mogelijk moeten zijn om de Genos versie van dit pack gratis te kunnen downloaden?

---------------------------------

Ik heb bij het registreren van mijn Genos op de musicsoft website de file: Genos_InstrumentInfo.n27 geupload, en de file: c702eaed.json gedownload, wie weet wat ik met dit laatste bestand moet doen?

----------------------------------

Als je ooit losse styles hebt gekocht via de musicsoft website, worden deze dan ook kosteloos omgezet naar de Genos versie?


____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

tyro
Advanced Member

1385 berichten

Geplaatst - 12/12/2017 :  21:51:57  Toon profiel  Reageer met citaat
De packs worden gefaceerd geüpgrade naar Genos.
Zie https://nl.yamaha.com/files/download/other_assets/1/1124921/Tyros5PackConversionForGenos.pdf

Als er een Genos versie van is kun je deze downloaden.
Gewoon door gaan met uitchecken.
Het bedrag wordt aan het eind naar nul gezet.

Is dit niet het geval moet je contact opnemen via help bij Yamaha.
En dus niet doorgaan met betalen.


Groeten, Wim
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

860 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  09:49:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Je kunt T5 packs gewoon op je Genos installeren, op de manier die Wim zegt: Quasi kopen, aan het eind staat het bedrag op nul en kun je het Pack downloaden als .cpf bestand.

Dit .cpf bestand stop je in YEM, samen met de instrument file Genos_InstrumentInfo.n27 en YEM maakt dan een bestand aan voor je Genos. Die laatste kun je via USB stick naar je Genos overzetten en importeren.

Cor, de instrument file hoef je dus NIET te uploaden naar Yamaha. (Ik vermoed dat de YEM dat doet op de achtergrond.)
Het .json bestand heb ik nog nooit eerder gezien, en heb je niet nodig.


Maarten
Ga naar bovenaan de pagina

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  11:12:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Als ik doorga vraagt de site of ik wil inloggen op mijn Paypal account.
Toen ben ik maar gestopt, anders kost dit mij waarschijnlijk € 169,99.
Ik zie ook nergens een bedrag van € 0 verschijnen.

Kunnen ze bij Yamaha niet gewoon de Genos versie van mijn packs in mijn account zetten, dan kan ik ze makkelijk downloaden.

Ik heb nog niet de Genos_InstrumentInfo.n27 file geimporteerd in Yem maar de Genos wordt wel weergegeven in Yem. (is waarschijnlijk automatisch geimporteerd?)
Overgens is het mij wel gelukt om het gratis pack voor de Genos te downloaden met de vouchercode en te installeren via Yem.

____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1580 berichten

Geplaatst - 13/12/2017 :  17:02:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Cor,
Even een mailtje naar Musicsoft wil helpen , is bij mij uiteindelijk ook goed gekomen

Gr,
Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000