Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 iPad als externe monitor ?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Bautersfilip
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 19/12/2017 :  05:23:46  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Bautersfilip  Reageer met citaat
Ik lees op het forum, dat het beeld van een externe monitor via de USB poort en met behulp van een usb2vga adapter niet scherp is.. Bestaat eventueel de mogelijkheid om een iPad als externe monitor te gebruiken ? Met uiteraard alle functies, zoals het meelopen van de score ( inclusief rode bolletje zonder vertraging ).

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 19/12/2017 :  11:33:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Helaas gaat dit niet lukken , ik heb het geprobeerd met de app van Duet , en heb contact met ze opgenomen of zoiets mogelijk is .
Dit is dus niet mogelijk , je zou zeggen dat het in deze tijd mogelijk moet zijn ., Ook jammer dat Yamaha op dat gebied zijn klanten weinig te bieden heeft , voor de synths hebben ze wel enorm veel handige apps .

Gr,
Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3177 berichten

Geplaatst - 20/12/2017 :  10:30:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Filip,
Ik heb zelf een 28"scherm via een USB2VGA I-Tec gekocht. Je moet niet verwachten dat de scherpte gelijk is aan een resolutie van 1920x1280 of zoiets. Naar mijn idee is het zéér acceptabel en goed toepasbaar om te gebruiken als lyrics display of bij demo's om het hoofdscherm te laten zien.

Het 'bolletje' bij notenschrift is wel erg vertraagd en eigenlijk niet toepasbaar.
Ga naar bovenaan de pagina

Bautersfilip
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 20/12/2017 :  10:35:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Bautersfilip  Reageer met citaat
Hallo T-Rossie, Dank voor je antwoord. Ik vroeg me nu ook af of het zou werken met een monitor met USB aansluiting ?
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3177 berichten

Geplaatst - 20/12/2017 :  10:50:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Het lijkt erop dat alleen USB converters die gebruik maken van de DL-195 chipset compatibel zijn met de Genos.
Als de monitor ook die chipsetset heeft is er een redelijke kans dat hij het gaat doen.
Ga naar bovenaan de pagina

lacobo
Average Member

245 berichten

Geplaatst - 20/12/2017 :  12:01:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lacobo  Reageer met citaat
Heb juist in plaats van groot- klein gedacht!
Met een eenvoudig plastic camera-klemstatiefje staat deze 10 inch LED monitor nu achter de bladmuziekhouder.
Staat ie niet in de weg en kan ie prima de teksten weergeven. 't Is een blijvertje



Bert.


Bewerkt door lacobo op 20/12/2017 12:04:12
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

861 berichten

Geplaatst - 20/12/2017 :  12:57:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Creatief, Bert!


Maarten
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3177 berichten

Geplaatst - 20/12/2017 :  13:36:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Slimme jongen die Bert
Ga naar bovenaan de pagina

Bautersfilip
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 21/12/2017 :  11:35:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Bautersfilip  Reageer met citaat
Hallo T-Rossie, als je de usb Vga insteekt, moet je dan nog extra instellingen klaar zetten of vindt de Genos de converter en doet hij alles zelf automatisch ?
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3177 berichten

Geplaatst - 21/12/2017 :  13:43:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hij wordt gevonden door de Genos en zal direct beeld geven op de monitor
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000