| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
keyboard
Junior Member

72 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:10:43
|
hallo , iedereen zit nog met een probleem bestaat er een programma waarmee je de noten kan zien van de midifilles ? ik heb sommige midifilles waar ik de noten niet kan zien ook al wijzig ik instellingen ? kan er mij iemand helpen ?
groeten, kitty |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:21:24
|
Beste Kitty
Daar heb je natuurlijk mooie programa's voor zoals cubase, cakewalk, sonar, finale etc.. maar deze zijn vaak duur. Er zijn vast wel freeware programma's die dit ook kunnen.
Maar dit kun je ook gewoon op de Tyros zelf Midifile laden > SONG CONTROL > score > Setup (rechts onder in scherm) > selecteer de juiste tracks voor left en right. en klaar is kitty!
Groeten Wim
|
 |
|
|
keyboard
Junior Member

72 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:38:05
|
beste , Tyro
hartelijk dank voor u antwoord maar helaas heb ik dit al geprobeerd |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:57:42
|
Bij song controle > score > setup, Richt ch kun je alle 16 midikanalen instellen, meestal voor de solo midi kanaal 4.
Wat lukt er dan niet?
Heb je (Left on) en (Richt on) wel aan staan?
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 27/10/2006 17:17:27 |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 23:00:21
|
Hallo Kitty
Als je een midifile afspeelt en er komt geluid uit, zitten er ook noten in die file. Als er noten in die file zitten, moet je ze met de tyros ook kunnen zien. Stuur mij anders de file maar eens toe, dan kan ik even kijken op welke channels je de tyros moet zetten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
thomusic
Average Member

118 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 09:13:11
|
probeer het programma GN MIDI eens goedkoop en een van de beste proggies die ik ken doet werkelijk alles.........
thomusic@home.nl |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|