Auteur |
Onderwerp |
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 25/01/2018 : 16:42:58
|
Beste forumleden. Ik heb de volgende vraag. Als ik in de registration memory, een paar registratie"s opsla, dan kan ik daarna niet meer in de playlist. Ik krijg dan een kader te zien, waar in staat: the current registration bank has been chanched, save? of cancel? Op bladzij 93 staat, dat je de memory knoppen kunt wissen, door f# 6 ingedrukt te houden, als je het keyboard aanzet. Dit is m.i.z. niet correct, aangezien f#7, de tweede toets is van rechts. Als ik dat doe, dan kan ik weer in de playlist. Knop no 1 wordt niet gewist, als ik het keyboard aanzet, met f#7 ingedrukt. Ik zou gewoon willen beschikken ,over de gemaakte registratie"s en de playlist. Wat doe ik fout? Alvast bedankt voor eventuele reactie, octaaf
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 25/01/2018 : 19:29:38
|
Dag Jan,
Je verhaal lezend komt het bij mij over dat je de registratie nog moet saven zoals de genos aangeeft. Doe je dat niet en roep je de playlist op, dan worden jou instellingen in het registratie geheugen overschreven en ben je ze kwijt. Had je ze gesaved dan kon je ze weer opnieuw inladen. Ik hoop je zo van dienst te zijn.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 25/01/2018 : 20:14:21
|
Beste micdo, Bedankt voor je reactie. Ik heb het zojuist, opgelost. Ik heb het item, hoe maak je een bank en hoe sla je hem op enz.enz. gelezen. Dat heb ik gedaan, daarna was de playlist weer beschikbaar. De opgeslagen registratie”s, vond ik weer terug, door de twee regist knoppen in te drukken. Bedankt voor alle hulp, forumleden, v.w,b registratie”s opslaan e.d. Vr.gr. octaaf |
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 25/01/2018 : 21:29:33
|
Je kan ook op het register tikken in het hoofd scherm.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|