Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Usb 1, 2, 3 in de praktijk
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

elsenwil
New Member

46 berichten

Geplaatst - 03/02/2018 :  19:52:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste vrienden,

Heeft er al iemand wat praktijk ervaring in het gebruik van de USB sticks?
Bv gebruiken jullie alledrie de ingangen dus werken jullie met 3 sticks en zoja voor welk doel?
Of gebruik je maar 1 usb ingang en zoja welke?
Ben benieuwd naar wat gebruikstips in deze.

Groet

Soneg
Advanced Member

1584 berichten

Geplaatst - 03/02/2018 :  20:27:37  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Ik heb inprincipe alles ( stylen, songs teksten , etc ) op de interne staan en gebruik 1 stick ( boven ) voor een beetje rommelen met bestanden . Met 2 sticks tegelijk in gebruik had ik aleen maar problemen .

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors

Bewerkt door Soneg op 03/02/2018 20:28:20
Ga naar bovenaan de pagina

Wim ter Schiphorst
Average Member

230 berichten

Geplaatst - 04/02/2018 :  00:30:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Zoals Soneq reeds schreef is gebruik van meerdere stick af te raden. En deze zeker niet onderin het keyboard stoppen. Deze moet je weer verwijderen als er een update komt. Of als je de gratis sotware van Yamaha "Genos Playlist"gebruikt.
Wat ik veel op het Duitse forum lees. Ze gebruiken de interne user voor audio bestanden en twee sticks waarop alles staat. de tweede als een reserve kopie.

Bewerkt door Wim ter Schiphorst op 04/02/2018 00:31:25
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1584 berichten

Geplaatst - 04/02/2018 :  11:28:08  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Om vervolgens je bestanden te organiseren kan ik je het Music soft Downloader programma aanbevelen , geeft een mooi overzicht van je bestanden en je kan ze eenvoudig verplaatsen en een ander naam geven en je zet ze dan gelijk in de goede map .( song/style/text/music)
Het programma is niet erg snel , maar werkt erg eenvoudig .
Plus dat je het "tussendoor" kan gebruiken , geen ingewikkelde toestanden om het te activeren

Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000