Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 MFC10
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

akrete
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 06/03/2018 :  11:27:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik wil graag van jullie weten of dat het verstandig is om voor mijn Genos een MFC10 aan te schaffen??

Gr Ad

Soneg
Advanced Member

1580 berichten

Geplaatst - 06/03/2018 :  14:03:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Ad, het is de vraag waar wil je hem voor gebruiken ?
Zelf heb ik de Mfc 10 sinds de eerste Tyros in gebruik en was er ook een speciale midi instel pagina voor , en was het erg makkelijk om deze te programeren.
Nu heb ik veel instellingen kunnen overnemen van de Tyros (5) , Maar er zijn ook een aantal zaken die niet meer worden aangestuurd , er is wel een aparte Midi instel pagina voor external controller , maar het blijft wel een gedoe om het in te stellen , maar als je dat eenmaal voor elkaar hebt is het wel zeer prettig om mee te werken.
Maar ik zou zo voor kunnen stellen dat er meerdere mogelijkheden zijn om ook andere Midi voet schakelaars te kunnen gebruiken.

Gr,
Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

akrete
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 06/03/2018 :  15:46:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Arno, het gaat mij voornamelijk voor de verwijzing van: start/stop, break, intro's, leslie, favoriete voices, sustain e.d. en de verwijzing van de modulatie voor b.v. gitaar naar de zwelpedaal(voor het volume kan je een aparte pedaal inpluggen)
Bij de Tyros 5(mijn vorige was er een aparte verwijzing naar de MFC10)
Dit heb ik bij de Genos nog niet gevonden, ook bij onze oosterburen is nog niet gesproken over e.o.a. verwijzing naar de MFC10(bij sommige fora
Nog bedankt en gr Ad
Ga naar bovenaan de pagina

guy van aarsen
New Member

24 berichten

Geplaatst - 07/03/2018 :  02:12:33  Toon profiel  Reageer met citaat
heb opgevangen dat de mp10 nog niet voorzien is in de genos setup maar dat er werk van word gemaakt....misschien in de volgende update?
grtz Guy

guy van aarsen
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000