Auteur |
Onderwerp |
|
Wim ter Schiphorst
Average Member
231 berichten |
Geplaatst - 11/04/2018 : 13:10:07
|
Er is ook een nieuwe update voor de YEM versie 2.52
Let op altijd eerst de oude versie verwijderen voor installatie nieuwe update! |
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 12/04/2018 : 09:48:34
|
Hallo Muziekvrienden.
Wat gebeurd er als ik de oude versie verwijder en de nieuwe erop zet ? Worden dan de pakketten van de oude versie overgezet naar de nieuwe versie of moet ik alles dan weer opnieuw inladen/inrichten ????
Muzikale Groet Henk |
|
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 12/04/2018 : 10:28:00
|
Hoe het bij mij verlopen is :
Oude versie verwijderd Nieuwe versie geïnstalleerd Pakketten van de vorige versie zijn nog steeds aanwezig
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 12/04/2018 : 16:18:06
|
Bedankt Etienne.
Muzikale Groet Henk |
|
|
Aaad
Average Member
102 berichten |
Geplaatst - 12/04/2018 : 21:52:25
|
Alle pakketten etc. worden in de user omgeving onder App Data of Application data in een directory Yamaha\Expansionmanager vastgelegd. Dit kan zelfs op een andere schijf staan! De applicatie/het programma staat in de Programfiles directory, meestal op de C: schijf, hier wordt de nieuwe YEM geinstalleerd. De pakket gegevens worden hierbij dus met rust gelaten.
Aad |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 13/04/2018 : 08:28:05
|
Het is gelukt Mannen.
Bedankt voor de info.
Muzikale Groet Henk |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 14/04/2018 : 12:16:00
|
Beste forumleden, Ik ben niet zo thuis in programma"s verwijderen en installeren. De vorige keer , heeft mijn kleindochter het geinstalleerd. Is het nu weer zo complex, of is het eenvoudiger? Het verwijderen van het programma , lukt mij wel, moet ook het icoontje op het bureau blad gewist worden? Misschien wil iemand zo vriendelijk zijn , de te volgen handelingen voor mij te omschrijven? Als iemand dat doet, houd er rekening mee, dat ik een digibeet ben. Alvast bedankt voor eventuele reactie octaaf |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 15/04/2018 : 09:52:44
|
Hallo Jan.
Het icoontje hoeft niet verwijderd te worden. Om een programma te verwijderen ga je naar het configuratiescherm dan naar programma's en onderdelen, in de volgende lijst die dan geopend wordt zoek jij het programma wat jij wilt verwijderen. Wanneer jij de YEM opnieuw installeert dan zal de YEM gebruik maken van het icoontje dat jij op het bureaublad hebt staan.
Maar wanneer jij een programma verwijdert volgens bovenstaande procedure dan verdwijnt meestal ook het icoontje dit hoeft niet altijd zo te zijn is mijn ervaring.
Succes.
Muzikale Groet Henk |
|
|
octaaf
Junior Member
56 berichten |
Geplaatst - 15/04/2018 : 13:22:59
|
Bedankt voor de info. vr.gr. octaaf |
|
|