| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 12:34:18
|
Hoi Iedereen,
Ik heb een grote blunder gemaakt. ik zag in de map song en in de style map dezelfde map staan : Andere styles ik dacht dubbel op en ik gooi die maar uit de song map toen mijn grote schrik is de hele map styles van andere merken verwijdert en nu zit ik alle mappen één voor één weer op de USB stick te zetten en weer al die mappen opnieuw aanmaken in de tyros2 één voor één is hier geen snellere manier voor dat alles er weer direct op staat ?
Dit is echt erg 
Groetjes,
Daniel. |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 12:37:56
|
| Je kan je t2 toch via USB rechtstreeks op je PC aansluiten? |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 12:46:33
|
Ja dat klopt ik heb zo een adaptor toen bij Henk gekocht maar dat ding past wel op de tyros maar niet op de pc haha dat is ook een ramp maar ach een weekendje doorwerken aan de Tyros en alles staat er weer op dat houd je ook bezig mappie voor mappie aanmaken en vullen! En daarna heb ik nog styles van de PSR 740 en Roland G1000 & VA7 om er nog op te zetten.
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 14:24:09
|
Hoezo adaptor?? Gewoon een usb kabel meer niet.
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 16:06:06
|
Hallo,
Ja, daar heb je helemaal geen adapter voor nodig. Op de Tyros de USB to Host aansluiting. Op de PC een USB-poort. Dat moet voldoende zijn.
Overigens kun je op de PC ineens alle mappen in één keer naar je stick slepen. Op de Tyros kun je ook al die mappen in één keer selecteren en dan Copy'n en Pasten. Gaat denk ik iets sneller dan stuk voor stuk. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 19:55:04
|
Dat kabeltje heb ik hier niet liggen dat is het probleem juist ik heb alleen die adaptor liggen en bedankt vrienden 
Ondertussen staan alle styles er weer op
Prettig weekend allemaal !!!!
Groetjes,
Daniel, |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 05/11/2006 : 08:21:56
|
Hallo,
Kabeletjes zie je wel eens liggen bij het kruidvat of de trekpleister voor € 4.-- 'tis maar een tip Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 05/11/2006 : 12:19:29
|
quote: Originally posted by MrBoembas
Hoi Iedereen,
Ik heb een grote blunder gemaakt. ik zag in de map song en in de style map dezelfde map staan : Andere styles ik dacht dubbel op en ik gooi die maar uit de song map toen mijn grote schrik is de hele map styles van andere merken verwijdert en nu zit ik alle mappen één voor één weer op de USB stick te zetten en weer al die mappen opnieuw aanmaken in de tyros2 één voor één is hier geen snellere manier voor dat alles er weer direct op staat ?
Dit is echt erg 
Groetjes,
Daniel.
Hoi Daan
En hoe ver ben jij er nu mee waarom gooi je dat dan weg , maar je heb dan weer wat te doen word dus niet je eigen vervelen voor de zondag.
Groetjes
Rosita |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 05/11/2006 : 14:17:00
|
je bent er klaar mee lees ik nu, dan kan ik er nu gebruik van maken, dan heb je zometeen weer opnieuw een probleem met de Tyros als ik er op ga spelen. Ik wens iedereen een hele fijne zondag nog.
Rosita |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 05/11/2006 : 16:02:19
|
Alles staat er weer op en allemaal nieuwe styles heb ik er weer opgezet. dus Roos je kan ook weer voort spelen.
Grtz
Daniel. |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|