Auteur |
Onderwerp |
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 28/04/2018 : 18:04:49
|
Ik heb sinds december 2017 De Genos in huis. Deze gekocht bij Oostendorp.
Nu heb ik begrepen dat een stofhoes voor de Genos (gratis?) beschikbaar zou komen voor mensen die hun Genos bij Oostendorp hebben gekocht. Nu wil ik niet brutaal zijn, maar heeft iemand enig idee wanneer deze er aan komt. Ik gebruik nu een grote handdoek maar een stofhoes is toch fijner.
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 28/04/2018 : 20:26:28
|
Hallo Cor,
De producent is er nog steeds mee bezig. We zullen dus nog even geduld moeten hebben. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
darry bell
Average Member
107 berichten |
Geplaatst - 29/04/2018 : 14:35:02
|
Ik heb zo een draagtas gekocht met aan de zijkant 2 wieltjes ideaal om te vervoeren bij een optreden , van voor kun je er je laptop nog insteken |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 29/04/2018 : 15:20:38
|
@Andre (Darry Bell): Cor doelt op een stofhoes, niet een draagtas |
|
|
Flinstone
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 29/04/2018 : 19:51:05
|
Ik heb het simpel opgelost: in een doe-het-zelf-zaak een stuk doorzichtig dik plasticfolie gekocht en dan gesneden op maat van mijn Genos. Werkt perfect, kost bijna niets, en je ziet je toestel mooi blinken onder de folie |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 29/04/2018 : 19:53:25
|
Zoals Frans al aangeeft : Ze zijn onderweg en zodra binnen bij Oostendorp gaan ze op de post naar de klanten. |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 29/04/2018 : 23:59:04
|
Ik wacht rustig af.
cvanhooff
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 30/04/2018 : 09:18:37
|
Ikzelf gebruik de Yamaha stofhoes Dc-210 werkt prima |
|
|
Wim ter Schiphorst
Average Member
231 berichten |
Geplaatst - 30/04/2018 : 15:43:14
|
Ziet er goed uit. Maar voor degenen die luidsprekers en/of een muziekstandaard op het keyboard bevestigd hebben wordt het wat lastiger denk ik! |
|
|
cvanhooff
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 30/04/2018 : 20:46:52
|
Ik gebruik hem met de speakers en muziekstandaard gemonteerd en heb er geen problemen mee stof is zeer rekbaar en sluit er strak omheen |
|
|
Wim ter Schiphorst
Average Member
231 berichten |
Geplaatst - 30/04/2018 : 23:54:37
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cvanhooff
Ik gebruik hem met de speakers en muziekstandaard gemonteerd en heb er geen problemen mee stof is zeer rekbaar en sluit er strak omheen
Als ik de fotos zie moet er wel een erge rek inzitten. Of schuif je de hoes onder de muziekstandaard door en sluit deze de achterkant niet geheel af. Zitten daar ook stekkers. Of begrijp ik het verkeerd en is de hoes alleen voor gebruik tijdens transport |
|
|
cvanhooff
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 01/05/2018 : 14:17:48
|
De achterkant wordt inderdaad niet bedekt. Ik schuif de hoes van voren en trek hem dan naar achter om de zijkant heen zodat het gehele keyboard is bedekt en uiteraard de achterkant tussen de speakers en muziekstandaardsteunen. Dit voldoet prima en bedekt het keyboard keurig, doe dit al vanaf aanschaf Genos. De achterkant vindt ik niet zo belangrijk daar dit niet noodzakelijk stofdicht hoeft te zijn. Nogmaals ik dacht eerst ook dat de stofhoes te veel moest rekken maar deze is van duurzaam rekstof gemaakt dat deze na 6 maanden nog steeds strak aansluit. Ik gebruik hem dus echt als stofhoes en ben er zeer tevreden over. |
|
|
Wim ter Schiphorst
Average Member
231 berichten |
Geplaatst - 01/05/2018 : 20:43:21
|
Ok. Begrijp het nu. De achterkant is voor mij ook niet van belang. Maar vroeg mij af hoe deze dan over de achterrand van het keyboard bleef zitten. Als daar de verbindingen tussen muziekstandaard en luidsprekers zitten is het niet mogelijk om de hoes door te trekken. En dacht dat de hoes dan niet goed vast bleef zitten op het keyboard. gr. |
|
|
dombo_18
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 03/06/2018 : 17:08:41
|
Zou je er eens een foto van kunnen laten zien hoe het er dan uitziet? m vr gr Paul
make love no war |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 03/06/2018 : 18:48:03
|
Nog even geduld, want ze komen er aan. Groetjes,
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 14/06/2018 : 14:35:30
|
Hallo,
Vandaag een hele mooie stofhoes via de post ontvangen. Past precies bij de Genos. Henk Oostendorp en medewerkers: hartelijk bedankt. Groetjes,
|
|
Onderwerp |
|