hallo ben er weer met een vraag: ik wil een liedje spelen met als tussen stuk intro 2 daar heb ik de aftikken uitgehaald,maar nu begint de intro 2 tellen later dus even niets,is dit op te lossen?hopelijk is het een beetje duidelijk. gr.Tont4
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.
Voor zover ik weet is een Intro altijd een hele of meerdere maten. Wat je wil kan dus officiëel helaas niet.
Je kunt met een "hack" wel het door jouw gewenste effect bereiken, door het Intro op een twee keer zo hoog tempo te spelen, en de drumaanslagen "op te rekken" van twee tellen naar vier tellen.
Het programma Half Bar Fill van Jorgen (Deense keyboard/computerenthoussiasteling) werkt op deze manier. Het haalt de noten van de eerste twee tellen (of laatste twee tellen) van een fill weg, spreidt de noten van de twee niet-gewiste tellen over vier tellen en programmeert de style zo dat uitsluitend de fill op dubbel tempo speelt.