Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Superpack
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  15:47:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Forum vrienden.
Ik heb de Superpack CD rechtstreeks op de HD1 gezet tot zover alles ok.
Maar het blijft onduidelijk wat betreft die Alpen voices en Alpen registratie,s ga ik via menu voice creator /individual load naar HD-SE naar Alpen voices en druk bijv; op Alpenschellen dan verschijnen er 25 namen met er bij vermeld Not Found .
In de Custom voice bank staat alles van P1 Ice Clear tot P 2 Folk Clarinet .
En op de registratie bank staan ALPEN reg 1 2 3 alleen bij nummer 4 brand er nog maar 1 lamp en op Dance alleen de knoppen 1 5 6 7 8.
( ook na het nogmaals kompleet te hebben geinstaleerd ).
Ik heb in de Tyros 512 MB staan alleen weet ik niet of ik dat ook in de Tyros kan zien misschien zit er een niet goed?

Ik hoop dat iemand mij het uit kan leggen ik heb ook de uitleg via Frans zijn site gedaan maar kom er toch niet uit.
Groeten Gerard vd Burch|
En ook dat Certain voice has not bla bla bla komt steeds weer

GJ vd B

Bewerkt door vdburch op 07/11/2006 15:57:00

Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  16:15:08  Toon profiel  Klik om Fred Noorlanders MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo Gerard.

Je zou kunnen proberen de Sim er eens uit te halen en weer opnieuw er inzetten . Ik heb dit probleem al eens eerder op het form gezien.
de 512 mb geheugen moet geen proleem geven want dat heb ik er ook inzitten.
In eerste instantie was het bij mij ook niet goed , maar na de tweede poging is alles wel geinstalleerd

Sukses FRED
Ga naar bovenaan de pagina

Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  16:18:16  Toon profiel  Klik om Fred Noorlanders MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Kijk ook nog maar eens op het forem van 2 November

Fred

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  16:49:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Op de workshop van Koen wordt het uitgebreid nog een keer uitgelegd hoe alles werkt met het superpakket. Ik zal ook de handleiding van Koen even naar u toesturen. Deze geeft weer andere informatie dan de handleiding van Frans. De DVD van deze workshop is over ± 5 weken gereed. Ik hou u hierover op de hoogte via de e-mail.

MVG, Henk Oostendorp

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  17:43:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt voor de voorlopige reactie,s
Voor de kontrole op de Simms moet ik de tyros wel even op z,n kop zetten ik neem aan dat de Simms in de onderzijde zit.

GJ vd B

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  17:55:46  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
U kunt het ook checken bij 'Voice creator' dan de tweede optie (B) aanklikken en dan rechts onderin op 'Property' klikken. U ziet dan de geheugenstatus. Als het goed is wordt er dan geheugen aangegeven. Dan zit het geheugen er goed in. U kunt het altijd nog een keer opnieuw installeren, maar niet aan de torretjes zitten, want die zijn kwetsbaar bij statische electriciteit. Ze moeten in ieder geval stevig aangedrukt worden.

MVG, Henk Oostendorp

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  18:56:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Henk.
Ik vond de volgende gegevens in Property.
Wave ram 1 - 4
Availeble. 3
Wave ram 26 - 1024
Wave count 0 - 4096
Wave form 0 - 512.

Zo te zien zitten die Simms goed.
Dus dat moet niet het probleem zijn denk ik.
Gerard fijn die reacties,

FOUT DUS ik keek naar de 512 die onderin staat maar voor wie het weten wilt het is de plaats waar de 4 staat die geeft aan bijv 1012 MB die 4 MB is de standaard MB!en daar zat bij mij de fout

GJ vd B

Bewerkt door vdburch op 12/11/2006 14:17:35

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  19:04:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Gerard,

Waarom ga je naar individueel load?
Probeer het eens via lybrary Load.
Selecteer dan in de map Alpen voices de file Alpen Party.
Dan worden alle voices in een keer geïnstalleerd.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  19:32:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Frans .
Ik heb gedaan wat jij voorstelde het ging een tijdje goed het balkje liep volller en voller ,maar dan staat er ineens weer A Certain voice enz;Misschien weet ik niet precies hoe in de map Alpen voices Alpen party te zetten?
Gerard

GJ vd B

Bewerkt door vdburch op 07/11/2006 19:43:41

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 08/11/2006 :  11:38:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Gerard,

Als je op de harddisk kijkt, moet je zorgen dat je nog nergens op drukt. Je ziet dan onderaan 'P1' en 'het icoon van een mapje zonder naam' staan. Je moet dan in het venster ook meteen de map HD_SE zien staan.
In de map HD_SE moet je dan de map Alpen Voices kunnen zien.
Dan staan de mappen in ieder geval goed.

Als je nu via Voice Creator, > Individual Load naar die map Alpen Voices gaat, moet je daarin de 25 voices zien staan.
Dan staan ook alle voices op hun plaats.

Als je via Voice Creator, > library load naar die map gaat, moet je de file AlpenParty zien staan.

Als dit klopt, staan alle mappen en files op hun plaats en kan het daar dus niet meer aan liggen.
Kontroleer dat eerst eens.
Kijk dan meteen eens t/m welke voices hij wel geïnstalleerd heeft.

Het is altijd moeilijk om zonder iets te zien op te lossen.
Het liefst kwam ik even bij je kijken, maar om daar 400 Km voor te rijden in ook wat.
Misschien is het wat om Robin te vragen. Anders gaan we gewoon verder totdat we de oplossing hebben.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

n/a
deleted

100 berichten

Geplaatst - 08/11/2006 :  13:48:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Die foutmelding dat bepaalde klanken niet geladen worden komt omdat het keyboard de plaats niet meer kan vinden waar de klanken staan.
Een vaak voorkomende fout is dat de klanken vanaf de USB stick worden ingeladen. Als u dan het keyboard opnieuw aanzet, zónder de stick erin, dan vindt het keyboard de USB1 plek niet meer. Het resultaat is dan dus dat de klanken niet werken en dat er een foutmelding verschijnt.

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  13:31:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Frans en Robin.
Ik heb (HULDE) binnen 1 dag een uitleg van de firma Oostendorp binnen gekregen met uitleg van Koen.
Dus met alle raadgevingen het kan niet op ben ik aan de slag gegaan ik moet zeggen het werkt ,maarrrrrrr [img]its still a certain voice bla bla bla wat die geeft met het opstarten wat blijkt nu het geval te zijn hij mist in de STYLE en REGISTRATIE banken nummers deze geven er maar 8 stuks en in Song dan vind je er in AUSKLANG 9 en in KARNAVAL 10 nummers dat zal dan ook wel de reden zijn dat A CERTAIN VOICE enz; steeds weer verschijnt,maar volgens mij werkt de rest naar behoren dus wat hiervan de reden is een raadsel maar misschien weten jullie wat er fout gaat.
Groeten
Gerard

GJ vd B

n/a
deleted

100 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  13:40:46  Toon profiel  Reageer met citaat
In principe heeft een registratie niets te maken met het wel of niet goed kunnen laden van een klank. Waarschijnlijk is niet alles goed overgezet op de HD van het keyboard (daarom missen er dus ook een aantal andere dingen in de mappen).
Misschien is het handig om precies te tellen hoeveel klanken er op de HD staan. Met de library load worden alle klanken ingeladen die in de lijst staan. Als van die klanken die in de lijst staan er 1 of 2 niet goed zijn overgezet geeft het keyboard nog steeds een foutmelding voor die specifieke klanken.

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  15:42:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Robin, ik doe het volgende,1 via EXIT naar bijv;REGIST. 2 naar HD1 open HD-SE zie dan de 6 mappen staan ga naar LIBRARY LOAD weer naar HD-SE daar staan 1 Alpen reg; 2 Alpen Voices ; 3Registrations; 4 Songs;5 Styles ; 6 TXT Dateien,
De eerste,1 niets, 2 alleen een map Alpen party, 3 niets, 4 zijn 12 mappen en 5 zijn 12 mappen, en 6 ook 12 mappen.
Het zelfde gebeurd in de SONG en STYLE .
Gerard

GJ vd B

n/a
deleted

100 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  15:55:03  Toon profiel  Reageer met citaat
wat u beschrijft klopt precies. Het keyboard filtert bestanden waar u alleen wat in dat scherm aan heeft.
Even een voorbeeld:
Stel, u wilt een style laden. U drukt dan op een Style knop links. In het scherm staat helemaal bovenaan het woord "styles". Als u dan naar een map gaat waar styles staan worden deze weergegeven. Gaat u naar een map waar geen styles maar bijv. songs staan, dan lijkt het net alsof die map leeg is, omdat het keyboard niets laat zien. Dit komt omdat bovenin het scherm Styles staat. Het keyboard laat dan ook alleen maar styles zien.

Dus als u library load kiest en dan naar een map met styles gaat kijken, laat het keyboard niets zien, omdat ie op dat moment alleen een custom voice library laat zien. Die heet dus Alpen party in het superpack.

Als u via de individual load naar die Alpen voices map gaat. Hoeveel klanken kunt u dan zien? Staat daar ook de klank bij die de foutmelding veroorzaakt tijdens het opstarten van de T2? Kunt u de klank die de foutmelding geeft wel afzonderlijk inladen en bespelen? Als dit niet kan is waarschijnlijk er een fout opgetreden tijdens het overzetten van de gegevens van de CD naar het keyboard.

Huib
Average Member

127 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  16:14:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal.
Ik heb het zelfde probleem als Gerard ook wel 20 keer geinstaleerd hij zet ze er wel alle 25 in maar de eerste 8 zijn maar te gebruiken.
Alles geprobeerd van de harde schijf en van de stik geinstalleerd, ook ik heb dit via de uitleg van Frans zijn site gedaan.

Dit zijn de gegevens die ik heb gevonden.

Used Total
wave ram (MB4) 4 4
voice edit ram (kb) 55 1024
wave count 29 4096
waveform count 9 512

Moet het bij mij ook lukken?

Huib
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000