Auteur |
Onderwerp |
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 12/11/2006 : 14:24:57
|
Frans,laten we Robin scherp houden wat betreft die AlpenParty wat er op zit willen we ook hebben toch?
GJ vd B |
|
|
Huib
Average Member
127 berichten |
Geplaatst - 13/11/2006 : 10:39:57
|
Hallo Frans en Gerard, Sorry dat ik wat later reageer maar ik heb dit bewust gedaan om te kijken wat de uitslag van Gerard zou zijn. We(dat zijn mijn vrouw en ik)zijn zaterdag naar een Tyros2 demonstratie van Marco Riedijk geweest en heb daar ook met Marco over gesproken over het niet werken van de Custom voice,ook wij zijn er niet uitgekomen totdat ik van de eigenaar mijn stick in een andere Tyros2 uit kon proberen of deze hem wel kon laden (dat ging zonder problemen) hij pakte ze alle 25.Toen wist ik zeker dat het aan mij keyboard lag.De volgende morgen heb ik jullie bericht gelezen heb toen de stoute schoenen aangetrokken en het dekseltje aan de onderkant verwijderd, en ontdekte dat er helemaal geen dims geplaats waren,en als ik het goed heb zijn dat de vier pootjes met een klik systeem die recht omhoog staan.Alsnog wil ik deze week de dims laten plaatsen maar wil wel graag advies over welk merk en of het een 512Mb of een 1G" en wat de kosten zijn van een 1G". Bij deze wil ik jullie Frans en Gerard hartelijk bedanken ook Marco en Marco voor de geweldige demonstratie - uitleg en stylen. Nogmaals heel heel veel dank.
Huib |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 13/11/2006 : 11:19:01
|
Hallo Huib,
Haha, dat is helemaal een goeie. Dan is het wel helemaal moeilijk zoeken. Maar blij dat ook jij weet waar het aan ligt. Voor aanschaf van het geheugen kun je het best even kijken op:
http://www.t-2.nl/templates/standard.asp?p=226#DIMM
Neem dan even kontakt op met Henk, want die heeft de dimms van verschillende grootte in voorraad. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
n/a
deleted
100 berichten |
Geplaatst - 13/11/2006 : 11:22:28
|
na een druk weekend weer eens op het forum gekeken en hoera! De voices zijn ingeladen Ik heb nog niet gekeken naar dat alpen party bestand, maar ik neem aan dat dit ook niet nodig is. Het probleem ligt niet aan dat bestand, maar het was gewoon een fout in het geheugen.
En huib: het beste kun je 1 Gig aan geheugen kopen. Deze hoeveelheid levert Yamaha er nu ook standaard bij. Daarnaast is het verschil in prijs niet groot (momenteel heeft een 512 MB kaartje een betere prijs/hoeveelheid geheugen verhouding dan een 256 MB kaartje) Je kunt je dealer eventjes bellen voor een prijsopgave.
|
|
|
Onderwerp |
|