Auteur |
Onderwerp |
katy huygelier
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 06/09/2019 : 13:47:42
|
Hallo, We hebben inmiddels een USB stick met alle Tyros styles. Kan dit ook problemen geven? Wat met opgenomen songs op T4? Misschien maar beter alle aangekochte premiumstyles van de yamaha website opnieuw downloaden voor genos zoals de expansion packs. Blijkbaar is genos niet erg tuk op Tyrossoftware. Dit is erg belangrijke info voor ons, we willen gaan voor een zachte landing met genos .... Groetjes T& K |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 06/09/2019 : 15:54:26
|
Hallo Katy, geen enkel probleem ondervonden met klankvolume expansion-content, het is zelfs zo dat de expansionvoices bij mij luider klinken dan de gewone voices. Ik zou zeker aanraden van de premiumcontent aangepast aan Genos via het account terug te downloaden. Als ik mij goed herinner meen ik dat dit lukt vanaf Tyros3, die info vind je wel bij Yamaha. Kan zijn dat je misschien even een mailtje moet sturen naar Yamaha om een en ander in je account te laten aanpassen aan Genos, maar dit mag geen probleem zijn, Yamaha is zeer klantvriendelijk, altijd vrij snel respons en opgelost(enkele dagen). Ook geen problemen ondervonden met Tyros-content-registraties, had nog registraties van T1,T3 en T5. Indien registraties van Tyros verwijzen naar HDD(Tyros) kan je voor Genos best de Registraties en content op de USB-stick opslaan en deze gebruiken ipv.HDD. De eerste en enige stick die aangebracht is bij aanzetten van Genos heeft nl. dezelfde stationsletter dan de HDD van Tyros. Al bij al geen problemen ondervonden bij overstap van Tyros naar Genos.
VrGr eddy vanzee |
|
|
katy huygelier
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 06/09/2019 : 16:21:23
|
Alvast dank voor de snelle respons. Alles wordt veel duidelijker nu. Grtjs,
Tony & Katy.
|
|
|
Player
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 07/09/2019 : 18:25:55
|
Ik had al zo’n vermoeden Roel. Ik weet nu in ieder geval waar het aan ligt en hoe op te lossen. Wellicht kan Yamaha in de toekomst nog iets doen met een firmware update. |
|
|
katy huygelier
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 08/09/2019 : 09:37:28
|
Zal yamaha nog de intentie hebben om nog een firmware update te voorzien? Volgend jaar zou Genos 2 er al kunnen zijn.
Grtjs. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 23/10/2019 : 01:29:55
|
Waarschijnlijk heb ik de oorzaak gevonden: 'oude' registraties bevatten soms rare splitpoint instellingen waardoor er gaten/overlappingen ontstaan bij Genos. Nadat de parameter 'split point' is gelocked (via menu2 --> utility ---> parameter lock) is het verschijnsel niet meer opgetreden.
Nu blijven de split settingen vast staan, welke registratie ook wordt gekozen. (Dat is ook mijn bedoeling) |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 23/10/2019 : 08:15:04
|
De split instellingen worden ook opgeslagen in een registration. Het is dus zaak om die te controleren en aan te passen. Daarna weer weg te saven. Als er een maal een ongeregeldheid in zit, wordt die snel mee genomen naar een nieuw te maken registration. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Onderwerp |
|