Ik weet dat er een boek is dat de AI fingerd mode van Yamaha uitlegt maar ik kan op internet dat boek niet vinden. Weet iemand hoe dat heet en waar je het kunt krijgen?
Die had ik al gezien Stijn, maar zowiezo bedankt voor je reactie. Het boek gaat er echter veel dieper op in. Ik vind het overigens vreemd dat je om een functionaliteit van een (best wel duur) apparaat goed te kunnen gebruiken een boek moet aanschaffen. Je kunt hier zelf namelijk niet echt helemaal uitkomen.
De workshop van Heidrun Dolde geeft genoeg info. Als je duits goed kunt lezen/begrijpen. Het boek geeft wat voorbeelden met bladmuziek. Maar voor het overgrote deel is het boek meer theoretische uitleg hoe Styles in elkaar zitten. Kennis die je nodig hebt als jezelf styles wilt maken.
Supertof dat jullie meedenken. Tot nu toe had ik alle info die jullie geven ook al gevonden. Maar ook bij die workshops sluiten ze af met de mededeling dat het boek Styles & Patterns nog veel uitgebreider is. Prima, Maar waar kun je dat krijgen?
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door MarcoVanDuuren Maar ook bij die workshops sluiten ze af met de mededeling dat het boek Styles & Patterns nog veel uitgebreider
Al deze workshop schrijvers hebben in het verleden met elkaar gewerkt(commerciel). Het is dus niet verwonderlijk dat ze elkaar een dienst willen bewijzen. Nogmaals als je alleen AI Fingered wil bestuderen is er op het internet en in diverse forums uitleg genoeg. Ook YouTube. Het boek is zeer theoretisch wat betreft styles. Waar je op moet letten als je deze zelf wilt programeren. gr.