Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Van keyboard naar PC
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

janvaneijk
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 13/11/2018 :  22:05:38  Toon profiel  Stuur janvaneijk een ICQ bericht  Reageer met citaat
Mijn eerst vraag op deze site: Hoe kan ik vanaf mijn Genos keyboard b.v. lyrics van midifiles , laten afspelen op mijn P.C. zodat ik een groot beeld heb van de text. Welke kabels en aansluitingen moet ik hiervoor gebruiken ? Ik zou er zeer dankbaar voor zijn als iemand dat wist !


JvE

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 15/11/2018 :  09:59:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Jan,
mij is enkel de mogelijkheid bekend om via
een extern scherm op de Genos aan te sluiten.
Alhoewel dit in de Tyros-reeks zeer goed werkt
blijkt dit bij Genos niet het geval te zijn.
Zie volgende link, gevonden via zoekfunctie van dit forum :
http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=5951&SearchTerms=monitor,aansluiten,op,genos


VrGr
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

janvaneijk
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 17/11/2018 :  07:38:43  Toon profiel  Stuur janvaneijk een ICQ bericht  Reageer met citaat
Beste Eddy, ik weet inmiddels dat het mogelijk is , al ligt mijn geval iets complexer.
Het gaat in ieder geval zeker lukken, ik zit nog te wachten op de juiste bekabeling.
Bedankt voor de tip !


JvE
Ga naar bovenaan de pagina

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 17/11/2018 :  10:40:26  Toon profiel  Reageer met citaat
@ Jan,
mag ik je vragen je bevindingen mede te delen
en wat uitleg te verschaffen ?
We zijn er allemaal op gebrand om iets bij te leren.
Bij voorbaat dank.


VrGr
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

gerd-janza
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 02/12/2018 :  17:46:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van gerd-janza  Reageer met citaat
Hallo Jan,
Dit kan je doen door een USB2 naar DVI adapter van KONIG te gebruiken tussen de USB uitgang van je uitgang GENOS en je PC, Scherm of projector.
Ga naar bovenaan de pagina

janvaneijk
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 14/12/2018 :  19:39:06  Toon profiel  Stuur janvaneijk een ICQ bericht  Reageer met citaat
Terug van weg geweest: Ik heb achteraf toch anders gedaan.Vanaf mijn luidspreker- uitgang van mijn PC met een overloop stukkie aan kabels die naar mijn versterker lopen. Op mijn PC draai ik b.v. een midi file met een vergoot beeld van karaoke (heb ook een scherm boven het keyboard)met het geluid door mijn externe boxen. Dus buiten mijn keyboard om. Het ging mij toch hoofdzakelijk om het meezingen van anderen. Nog bedankt voor de informatie van
Eddy Vanzee en Gerd-Janva
Groetjes JAN


JvE
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000